Pagina 12 van 100
Geplaatst: 19 apr 2007, 17:38
door Jelle
Geplaatst: 19 apr 2007, 17:38
door Waslijn
lang ritje

na een paar testritjes viel wel mn telefoon van mn stuur

gelukkig alleen een paar deukjes erin

Geplaatst: 19 apr 2007, 17:38
door Jelle
ik bedoel eer dat filmpje te zien is

Geplaatst: 19 apr 2007, 18:08
door Jelle
rijdt toch goed?
Geplaatst: 19 apr 2007, 18:12
door Waslijn
tja.. in ieder geval beter dan eerst, maar nog steeds niet echt geweldig.. mn was maar 60 en als ie warm is trekt ie een stuk minder op
Geplaatst: 19 apr 2007, 18:13
door Jelle
misschien verwacht je gewoon teveel? hij rijdt prima in mijn ogen...
Geplaatst: 19 apr 2007, 18:14
door Waslijn
Met een 60cc f5b en 16mm zou ie heus wel harder moeten kunnen dan 60 hoor

Geplaatst: 19 apr 2007, 18:15
door Jelle
welke setup heb je, ( alles?)
punten gesteld? met voelermaat?
Geplaatst: 19 apr 2007, 18:18
door Waslijn
Snelle pijp
13-44 verhouding
membraanblok met 16 mm spruitstuk
Dat is allemaal wel goed..
Mn punten heb ik nog niet precies met een voelermaat gesteld, die moet ik nog ff kopen, wel op het oog..
Geplaatst: 19 apr 2007, 18:23
door Jelle
op het oog kan volgens mij zelden perfect zijn... kan goed zijn dat ie dan beter gaat lopen
en die carb, post es in jou topic een foto van die carb ?
kan ook zijn dat die slecht is opgeboord ( carbs moet je gewoon niet boren)
Geplaatst: 19 apr 2007, 18:26
door Waslijn
Ik rij niet met die opgeboorde hoor.. Vanochtend ben ik er wel mee naar school gereden maar uiteindelijk werd met topsnelheid ongeveer 35

nu zit die immitatie erop, maar die loopt gewoon altijd k*t als de choke dicht is

maar ik heb al een reactie gehad voor een orginele carburateur dus dan probeer ik het daar wel mee.
Geplaatst: 19 apr 2007, 19:16
door YamaSam
jelle, stuur em die pm met het sigarettenblaadje es door als je wil?
links naast je brommer gezeten, ligt het stemvorkenlogo op het vliegwiel,
net tussen het gat voor de steunstang (naar voren) en de as zelf,
als je blaadje lost op dat punt, staan ze al heel behoorlijk
die voelermaat is niet echt wat je mist hoor, want die verandert toch weer als je de timing goedzet
Geplaatst: 19 apr 2007, 19:20
door Waslijn
Ja dat is ook het probleem.. mn timing zal waarschijnlijk ook helemaal niet goed goedstaan.. Ik kan wel aan een voelermaat komen en ik heb die FAQ al gelezen maar ik snap er niet veel van

Geplaatst: 19 apr 2007, 22:37
door Waslijn
Geplaatst: 19 apr 2007, 22:45
door RDFS1
Zo liep ik toen ik voor het eerst na 20 jaar weer een fs1 ging starten om vervolgens er achter te komen dat de benzinekraan dicht was
