Wat heb jij vandaag met of op je brommer gedaan? v2.0

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Aad »

witloof schreef:verf ontdoen met verfafbijt

wel oppassen, doe handschoenen aan ofzo
en doe dit niet in bad ofzo, want ( ik spreek uit ervaring :lol:) dat spul bijt je bad weg :D

ik heb mijn carters ook gepolijst, maar uiteindelijk terug gespoten, omdat ik dit mooier vinden, maar dat is een persoonlijke reden:D

Ik doe ze wél in bad (dat bad maakt me niet zoveel uit) met water derbij reageert dat spul zo vreselijk goed :wink: en dan gewoon met heet water spoelen (ik doe wel het bad een deel vol laten lopen, mischien jij niet Jelle?)
prit2

Bericht door prit2 »

lekker stukje gereden, chil
o, en mijn stationair afgesteld 8)
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Aad schreef:

en doe dit niet in bad ofzo, want ( ik spreek uit ervaring :lol:) dat spul bijt je bad weg :D

ik heb mijn carters ook gepolijst, maar uiteindelijk terug gespoten, omdat ik dit mooier vinden, maar dat is een persoonlijke reden:D

Ik doe ze wél in bad (dat bad maakt me niet zoveel uit) met water derbij reageert dat spul zo vreselijk goed :wink: en dan gewoon met heet water spoelen (ik doe wel het bad een deel vol laten lopen, mischien jij niet Jelle?)

Ik denk dat als ik dat spul in bad donder, ik vermoord word door m'n pa :lol:
Jelle

Bericht door Jelle »

ik had het in de pompbak gedaan, met stromend water

maar dat hielp niet,

zitten nu zo kuiltjes in :(:lol:
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door jeroenvans »

rise and shine schreef:
Aad schreef:

vermoorden is nog soepel dan denk ik... ik denk dat je dan gewoon gelynched word... :?
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

jeroenvans schreef:
rise and shine schreef:
Aad schreef:

vermoorden is nog soepel dan denk ik... ik denk dat je dan gewoon gelynched word... :?

Beter zet jij een keer je telefoon aan, anders lynch ik jou, k vertel het je wel heel ff snel hier, gister ss50 op gehaald in utrecht, mooi ding met veel bling :lol:
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Dus jij gaat vreemd??? :shock:

Vraag Gino eens, die heeft nog een originele hoge uitlaat voor een SS :wink: :lol:
jeroenvans
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door jeroenvans »

niet voor hemzelf...
edit... hij rijd op een skyteam dax :wink:
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Skyteam :evil:
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Hij is helaas niet voor me zelf nee :( Maar voor een vriend van me, heb ik hem toch maar mooi eventjes van zn scootah gel*lt :lol: , en ik kon het niet over mn hart verkrijgen een scootah tjap op een fs1 te zetten :P

(en ik ben stiekem een beetje overgelopen naar de bami troep.)

edit: omdat ik dus aan het bellen was, kon ik niet eerder vertellen dat ik skyteam rijd :P Maar dat is alleen maar zodat de fs1 weer mooi wordt en blijft.....

edit edit: liever skyteam als jincheng
Hans W
250km gereden
250km gereden

Bericht door Hans W »

gisteravond me brommer weer gemaakt.
ff de ontsteking gefixt en hij deed het gelijk.

kan ik er zaterdag mooi mee naar meppel :D
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

proberen om andere overtrek op een zadel te krijgen, niet zo simpel, zijn hier eigenlijk speciale trucs voor?
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Aad »

Yamaha rd50m schreef:proberen om andere overtrek op een zadel te krijgen, niet zo simpel, zijn hier eigenlijk speciale trucs voor?

Dekje sowiezo met 'n verfbrander of fohn voorzichtig verwarmen, dan word hij rekbaarder en kun je hem heel strak spannen. Zodra hij afkoeld zit hij dan helemaal mooi strak.
prit2

Bericht door prit2 »

weer een lekker stukje gereden, maar dat kan ik eigenlijk elke dag wel posten.
en met deze wind loopt ie 10km harder :D

edit: als je hem mee hebt iig
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Aad schreef:
Yamaha rd50m schreef:proberen om andere overtrek op een zadel te krijgen, niet zo simpel, zijn hier eigenlijk speciale trucs voor?

Dekje sowiezo met 'n verfbrander of fohn voorzichtig verwarmen, dan word hij rekbaarder en kun je hem heel strak spannen. Zodra hij afkoeld zit hij dan helemaal mooi strak.

Als je wilt dat je originele dekje van Skye smelt dan moet je dat vooral doen ja :lol:
Gesloten