Jens36 schreef:Toen hadden ze tenminste nog koeling op de rollen
Onze zoon is afgelopen zomer tijdens een warme dag (anders komen zij niet naar buiten) aangehouden en moest met zijn puch maxi op de rollen op mijn aanraden heeft hij de dienstdoende agent laten weten niet blij te zijn als zijn maxi op deze rollen staat te stampen zonder koeling. Na de vraag aan onze zoon waarom hij dat eigenlijk niet wilde en zijn antwoord dat het niet zo goed was voor zijn oldie en mogelijk vast kon lopen zonder deze broodnodige koeling is de test niet doorgegaan en kon hij zijn weg vervolgen.
gert
Dat heeft een kennis van mij in de tachtiger jaren ook eens geprobeerd... die brommer werd meegenomen naar een bureau waar wel een koeling op de rollenbank zat. Resultaat : alle snelle delen kwijt . Maar voordeel was wel dat er niets was vastgelopen .
Helaas is afgelopen vrijdag mijn oma overleden. het is jammer maar het zat er al een tijdje aan te komen en het is eigenlijk maar beter zo. ruim in de 90 is lang niet slecht.
mn pa is druk bezig geweest allerlei oude dia's en foto's in te scannen en daar zaten echt een paar vette plaatjes bij. alles is uit de jaren 60