Ontsteking vroeger is in theorie meer koppel maar minder toeren toch?
Wat is daar de grens? Ik heb nu 1,8 voor Bdp(standaard) kan ik daar veilig 2 van maken om iets eerder vermogen/koppel te krijgen?
Twowheeler schreef:Ontsteking vroeger is in theorie meer koppel maar minder toeren toch? Wat is daar de grens? Ik heb nu 1,8 voor Bdp(standaard) kan ik daar veilig 2 van maken om iets eerder vermogen/koppel te krijgen?
Het is hoe vroeger hoe meer toeren met meer kracht of later en meer koppel onderin.
1,8mm is toch wel een beetje het punt van goed werken, 2,0mm kan wel maar moet je wel wat meer toeren maken voordat hij kracht heeft en hierdoor loopt hij ook eerder warm.
als je meer koppel wilt hebben zet hem dan op 1,6mm dan is toch wel voldoende, maar 1,8mm is ook perfect
Die zijn waarschijnlijk doorgebrand. Als je accu dood is, je zekering door of je gelijkrichter kapot, dan brandt je licht door. Je accu werkt als een soort spanningsbegrenzer. Je accu gaat dood van lang laten staan, van niet laden door een doorgebrande zekering, of van niet laden door een kapotte gelijkrichter. Vaak is ook de massa van de accu een probleem. als die niet is aangesloten wordt ie ook niet geladen. Een accu die je niet gebruikt ontlaadt uit zichzelf in 6 maanden en is daarna overleden.
- check de zekering,
- check of er op de witte draad bij draaiende motor wisselspanning staat
- check of er op de rode draad bij draaiende motor alleen + spanning staat
Laat maar horen voor je er van alles nieuw ingooit wat of niet nodig is of ook kapot gaat.
Twowheeler schreef:Ontsteking vroeger is in theorie meer koppel maar minder toeren toch? Wat is daar de grens? Ik heb nu 1,8 voor Bdp(standaard) kan ik daar veilig 2 van maken om iets eerder vermogen/koppel te krijgen?
Het is hoe vroeger hoe meer toeren met meer kracht of later en meer koppel onderin.
1,8mm is toch wel een beetje het punt van goed werken, 2,0mm kan wel maar moet je wel wat meer toeren maken voordat hij kracht heeft en hierdoor loopt hij ook eerder warm.
als je meer koppel wilt hebben zet hem dan op 1,6mm dan is toch wel voldoende, maar 1,8mm is ook perfect
Oké bedankt , ga ik daar ff mee rommelen
heb net ff test ritje gedaan met 1.6
ik het donker! Dat was voor het eerst maar ging wel goed, was wel
leuk! Morgen zet ik hem weer op 1.8 kijken wat het beste is. Lijk nu toch minder vermogen te hebben. Zakte helemaal in in z'n 4
Oké bedankt , ga ik daar ff mee rommelen
heb net ff test ritje gedaan met 1.6 ik het donker! Dat was voor het eerst maar ging wel goed, was wel leuk! Morgen zet ik hem weer op 1.8 kijken wat het beste is. Lijk nu toch minder vermogen te hebben. Zakte helemaal in in z'n 4