Pagina 12 van 100
Geplaatst: 26 nov 2009, 15:32
door NIX
marco schreef:marco schreef:
Weet iemand wat dit voor demper is?
Heb ik nog nooit gezien.
Bij mijn uitlaat zat er een hele dunne demper in.
Niemand die dit weet?
Dat is de einddemper van de 80cc Sheriff uitlaat. Die is anders dan onze veelgebruikte imitatie 50cc pijpjes.
Geplaatst: 26 nov 2009, 15:36
door Twowheeler
Roberto.B schreef:een vraagie
wat kan het allemaal zijn waarom de lampen niet branden
kijk eerst of je zekering is gesprongen
Geplaatst: 26 nov 2009, 15:42
door Triforce
Twowheeler schreef:Roberto.B schreef:een vraagie
wat kan het allemaal zijn waarom de lampen niet branden
kijk eerst of je zekering is gesprongen
Lamp stuk, Geen goed contact maken.
Geplaatst: 26 nov 2009, 15:48
door Twowheeler
Ontsteking vroeger is in theorie meer koppel maar minder toeren toch?
Wat is daar de grens? Ik heb nu 1,8 voor Bdp(standaard) kan ik daar veilig 2 van maken om iets eerder vermogen/koppel te krijgen?
Geplaatst: 26 nov 2009, 15:48
door Roberto.B
waar zitten de zekeringen
Geplaatst: 26 nov 2009, 15:54
door Twowheeler
Hij hoort dacht ik achter je accu te zitten. Volg de draadjes maar

je kan het ook bij de parts list zien.
Bij mij ligt hij gewoon los

Geplaatst: 26 nov 2009, 15:58
door Triforce
Twowheeler schreef:Ontsteking vroeger is in theorie meer koppel maar minder toeren toch?
Wat is daar de grens? Ik heb nu 1,8 voor Bdp(standaard) kan ik daar veilig 2 van maken om iets eerder vermogen/koppel te krijgen?
Het is hoe vroeger hoe meer toeren met meer kracht of later en meer koppel onderin.
1,8mm is toch wel een beetje het punt van goed werken, 2,0mm kan wel maar moet je wel wat meer toeren maken voordat hij kracht heeft en hierdoor loopt hij ook eerder warm.
als je meer koppel wilt hebben zet hem dan op 1,6mm dan is toch wel voldoende, maar 1,8mm is ook perfect
Geplaatst: 26 nov 2009, 16:22
door Roberto.B
mijn accu is ook 100% leeg
kan het daaraan liggen waarom me lampen niet branden
Geplaatst: 26 nov 2009, 16:29
door NIX
Die zijn waarschijnlijk doorgebrand. Als je accu dood is, je zekering door of je gelijkrichter kapot, dan brandt je licht door. Je accu werkt als een soort spanningsbegrenzer. Je accu gaat dood van lang laten staan, van niet laden door een doorgebrande zekering, of van niet laden door een kapotte gelijkrichter. Vaak is ook de massa van de accu een probleem. als die niet is aangesloten wordt ie ook niet geladen. Een accu die je niet gebruikt ontlaadt uit zichzelf in 6 maanden en is daarna overleden.
- check de zekering,
- check of er op de witte draad bij draaiende motor wisselspanning staat
- check of er op de rode draad bij draaiende motor alleen + spanning staat
Laat maar horen voor je er van alles nieuw ingooit wat of niet nodig is of ook kapot gaat.
Geplaatst: 26 nov 2009, 16:32
door Twowheeler
Triforce schreef:Twowheeler schreef:Ontsteking vroeger is in theorie meer koppel maar minder toeren toch?
Wat is daar de grens? Ik heb nu 1,8 voor Bdp(standaard) kan ik daar veilig 2 van maken om iets eerder vermogen/koppel te krijgen?
Het is hoe vroeger hoe meer toeren met meer kracht of later en meer koppel onderin.
1,8mm is toch wel een beetje het punt van goed werken, 2,0mm kan wel maar moet je wel wat meer toeren maken voordat hij kracht heeft en hierdoor loopt hij ook eerder warm.
als je meer koppel wilt hebben zet hem dan op 1,6mm dan is toch wel voldoende, maar 1,8mm is ook perfect
Oké bedankt , ga ik daar ff mee rommelen
Geplaatst: 26 nov 2009, 20:40
door Twowheeler
Twowheeler schreef:Triforce schreef:Twowheeler schreef:Ontsteking vroeger is in theorie meer koppel maar minder toeren toch?
Wat is daar de grens? Ik heb nu 1,8 voor Bdp(standaard) kan ik daar veilig 2 van maken om iets eerder vermogen/koppel te krijgen?
Het is hoe vroeger hoe meer toeren met meer kracht of later en meer koppel onderin.
1,8mm is toch wel een beetje het punt van goed werken, 2,0mm kan wel maar moet je wel wat meer toeren maken voordat hij kracht heeft en hierdoor loopt hij ook eerder warm.
als je meer koppel wilt hebben zet hem dan op 1,6mm dan is toch wel voldoende, maar 1,8mm is ook perfect
Oké bedankt , ga ik daar ff mee rommelen
heb net ff test ritje gedaan met 1.6
ik het donker! Dat was voor het eerst maar ging wel goed, was wel
leuk! Morgen zet ik hem weer op 1.8 kijken wat het beste is. Lijk nu toch minder vermogen te hebben. Zakte helemaal in in z'n 4

Geplaatst: 26 nov 2009, 20:48
door Triforce
Twowheeler schreef:Twowheeler schreef:Triforce schreef:Twowheeler schreef:Ontsteking vroeger is in theorie meer koppel maar minder toeren toch?
Wat is daar de grens? Ik heb nu 1,8 voor Bdp(standaard) kan ik daar veilig 2 van maken om iets eerder vermogen/koppel te krijgen?
Het is hoe vroeger hoe meer toeren met meer kracht of later en meer koppel onderin.
1,8mm is toch wel een beetje het punt van goed werken, 2,0mm kan wel maar moet je wel wat meer toeren maken voordat hij kracht heeft en hierdoor loopt hij ook eerder warm.
als je meer koppel wilt hebben zet hem dan op 1,6mm dan is toch wel voldoende, maar 1,8mm is ook perfect
Oké bedankt , ga ik daar ff mee rommelen
heb net ff test ritje gedaan met 1.6
ik het donker! Dat was voor het eerst maar ging wel goed, was wel
leuk! Morgen zet ik hem weer op 1.8 kijken wat het beste is. Lijk nu toch minder vermogen te hebben. Zakte helemaal in in z'n 4

Met welke cilinder rij je eigenlijk mee??
Geplaatst: 26 nov 2009, 21:13
door Twowheeler
Met een immi 50cc f5b en k-star kopje
en 16mm, lage snelle uitlaat.
Geplaatst: 26 nov 2009, 21:15
door Wimmel O
Twowheeler schreef:Met een immi 50cc f5b en k-star kopje
en 16mm, lage snelle uitlaat.
zijn die k-stars niet 43mm?
Geplaatst: 26 nov 2009, 21:23
door Zwepper
weet iemand of je word ergens kan downloaden ?
ik heb nu word-pad maar dat is vet k*t en ik heb word nodig voor me verslagen
groetjes thom