Grote offtopic topic

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Martijn

Bericht door Martijn »

Niels schreef:Die BMW is idd vet! 8)

hier nog een iets beter foto:

Afbeelding
dewaal
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door dewaal »

waarom staat er bij mijn naam 100km gereden heb vandaag meer als 400 km gereden :D
edje

Bericht door edje »

moet je wat meer posten :lol:
harmen251
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door harmen251 »

Martijn schreef:Nou goed we gaan er donderdag in de herfstvakantie heen, die man wilde de rixe en de dkw verkopen beide voor 100 E, en misschien dat we dan gelijk die bmw ook mee kunnen nemen (A)

hij is toch blind zeg je, dan merkt hij dat toch niet.

400km met de brommer?
Martijn

Bericht door Martijn »

harmen251 schreef:
Martijn schreef:Nou goed we gaan er donderdag in de herfstvakantie heen, die man wilde de rixe en de dkw verkopen beide voor 100 E, en misschien dat we dan gelijk die bmw ook mee kunnen nemen (A)

hij is toch blind zeg je, dan merkt hij dat toch niet.

400km met de brommer?

Hij heeft nog een vrouw ;)

En we huren een boedelbak om alles in te gooien en desnoods hebben we nog een sharan waar wat in past :)
Martijn

Bericht door Martijn »

Ok vraagje,

Maandag krijg ik een nieuwe uitlaat binnen (snelle met schuine achterkant)
is het dan verstandig om gelijk de demper wol eruit te halen ? of gewoon fijn laten zitten ?
Jelle

Bericht door Jelle »

welk effect krijg je dan?
edje

Bericht door edje »

eruit met dei bende! anders slipt hij dicht. het scheelt niet veel in het geluid, wel in snelhied. wel opnieuw afstellen als je van een ori naar een snelle pijp gaat :P
Martijn

Bericht door Martijn »

Ok dan ga ik dat doen voordat ik hem erin knutsel :)

en er zat bij mij een ori belgische in, HJ zei dat belgische sowieso al sneller zijn ....
Jelle

Bericht door Jelle »

hoeveel sneller ga je als staalwol eronderuit gaat?
Martijn

Bericht door Martijn »

Hmm ja dat vraag ik me stiekem ook wel af (A)
harmen251
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door harmen251 »

gaat niet sneller, enkel als hij goed verstopt zit

verschil tussen een belgische en nederlandse uitlaat is dat er bij de nederlandse uitlaten een buis in is gelast als begrenzing
Jelle

Bericht door Jelle »

edje schreef:eruit met dei bende! anders slipt hij dicht. het scheelt niet veel in het geluid, wel in snelhied. wel opnieuw afstellen als je van een ori naar een snelle pijp gaat :P

:lol: wat is het nu :D
Martijn

Bericht door Martijn »

Hmm ik zie wel :P ik ga gewoon rijden en als ik weer 65/70 rijd dan gaat hij net zo hard :P
edje

Bericht door edje »

witloof schreef:
edje schreef:eruit met dei bende! anders slipt hij dicht. het scheelt niet veel in het geluid, wel in snelhied. wel opnieuw afstellen als je van een ori naar een snelle pijp gaat :P

:lol: wat is het nu :D

:?: :oops: :?:

het scheelt geloof ik iets van 10km in top. ook afhankelijk van de rest van je setup en afstelling
Gesloten