Pagina 114 van 400
Geplaatst: 28 jul 2009, 18:01
door Triforce
rise and shine schreef:Triforce schreef:rise and shine schreef:mpro09 schreef:WTF zo vroeg
en succes kerel en onthoud 2sec afstand is 50meter

Helaas binnenkort mag ik het opnieuw proberen, er zaten super veel vragen over trams in

1 foutje te veel gemaakt

dat is jammer, volgende keer beter dan maar

met vragen over de tram is het wel makkelijk. hij heeft altijd voorrang behalve op een voorrangsweg of zebrapad of sirene wagens of militaire colone

ja, en toch bleek ik die fout te hebben
Maarja ik kan me morgen pas opgeven voor een nieuwe poging, dus we gaan maar weer aan de studie

probeer eens oefenexamens, die hebben mij er perfect door heen geholpen, ik had met de motor 3 fout en met de auto theorie maar 1
Geplaatst: 28 jul 2009, 18:25
door rise and shine
die heb ik gedaan (heb zo'n cd van Jet geleend) maarja 't zal wel, volgende keer beter

Geplaatst: 28 jul 2009, 22:07
door Yamaha rd50m
eindelijk examenrooster gekregen...
Geplaatst: 28 jul 2009, 22:22
door niels16
ik verveel me, ga morgen maar eens met mijn koppeling klooien ,sinds die reparatie van die keering
die overigens naar wat moeite(en grote dank aan roberto b voor mentale en fisieke ondersteuning)gelukt is,
slipt mijn koppeling door en wil mijn fs1 maar 60 en brult hij als een gek,

Geplaatst: 28 jul 2009, 22:51
door Vincent2
niels16 schreef:ik verveel me, ga morgen maar eens met mijn koppeling klooien ,sinds die reparatie van die keering
die overigens naar wat moeite(en grote dank aan roberto b voor mentale en fisieke ondersteuning)gelukt is,
slipt mijn koppeling door en wil mijn fs1 maar 60 en brult hij als een gek,

Hebt gij één of 2 tussekoppelingsplaten? Weet iemand of dat veel verschil uitmaakt? En is dat dan tussekoppelingsplaat tegen koppeling -> koppelingsplaat->tussenkoppelingsplaat ->koppelingsplaat?
Geplaatst: 28 jul 2009, 23:03
door Vincent2
Yamaha rd50m schreef:ik ga maar eens wat prutse buite, leuker dan studere...
ben ook bezig

Geplaatst: 28 jul 2009, 23:05
door Yamaha rd50m
Vincent2 schreef:Yamaha rd50m schreef:ik ga maar eens wat prutse buite, leuker dan studere...
ben ook bezig

veel herexaams?
Geplaatst: 28 jul 2009, 23:07
door Vincent2
zeujven.. kheb me beetje late gaan
gij?
Geplaatst: 28 jul 2009, 23:08
door Yamaha rd50m
Vincent2 schreef:zeujven.. kheb me beetje late gaan
gij?
evenveel, maar ga er zes meedoen denk ik, hopelijk lukt het wat...
trouwens iemand van het forum die hier naartoe gaat?
http://www.reggaegeel.com/
Geplaatst: 28 jul 2009, 23:14
door Vincent2
nope, muziek is nie echt iets voor mij denk ik
Geplaatst: 28 jul 2009, 23:16
door Yamaha rd50m
Vincent2 schreef:nope, muziek is nie echt iets voor mij denk ik
voor de sfeer kun je ook gaan, echt super gezellig daar, niet te duur enzo...
Geplaatst: 28 jul 2009, 23:18
door Vincent2
Yamaha rd50m schreef:Vincent2 schreef:nope, muziek is nie echt iets voor mij denk ik
voor de sfeer kun je ook gaan, echt super gezellig daar, niet te duur enzo...
ja paar van m'n maten gaan daar elk jaar hene, dus wie weet mss as ik goesting heb kom ik daar wel meeknalle
Geplaatst: 28 jul 2009, 23:58
door niels16
Vincent2 schreef:niels16 schreef:ik verveel me, ga morgen maar eens met mijn koppeling klooien ,sinds die reparatie van die keering
die overigens naar wat moeite(en grote dank aan roberto b voor mentale en fisieke ondersteuning)gelukt is,
slipt mijn koppeling door en wil mijn fs1 maar 60 en brult hij als een gek,

Hebt gij één of 2 tussekoppelingsplaten? Weet iemand of dat veel verschil uitmaakt? En is dat dan tussekoppelingsplaat tegen koppeling -> koppelingsplaat->tussenkoppelingsplaat ->koppelingsplaat?
drukplaat -koppelingsplaat-de gesinterde tussenkoppelingsplaat-koppelingsplaat-grondplaat
Geplaatst: 29 jul 2009, 00:03
door Vincent2
maar in de motorblokrevisie staat iets van da ge 2 tussenkoppelingsplaten kunt steken..
Geplaatst: 29 jul 2009, 00:17
door niels16
Vincent2 schreef:maar in de motorblokrevisie staat iets van da ge 2 tussenkoppelingsplaten kunt steken..
ja da kan voor als je hevig opgevoerd bent denk ik ,ik denk dat die veertjes een beetje lam zijn, want mijn platen hadden nog genoeg voering
