Pagina 13 van 18
Geplaatst: 19 mei 2009, 16:02
door mpro09
die grotebrede koppen die oa jmpb heeft passen wel meteen, en geven ook wat beter koeling

Geplaatst: 19 mei 2009, 16:22
door Triforce
Die zijn idd 45mm
Geplaatst: 19 mei 2009, 16:29
door paull
mpro09 schreef:die grotebrede koppen die oa jmpb heeft passen wel meteen, en geven ook wat beter koeling

Hola loop ik achter? Als die 45 mm zijn is idd niets aan de hand, maar een met een ondiepe 43 mm gaat de boel nie beter op worden
Geplaatst: 19 mei 2009, 16:53
door mpro09
45mm
Geplaatst: 20 mei 2009, 18:28
door marktencate
Hmm, ik moet toch maar wat verzinnen, als hij warm word trekt ie valse lucht. als ik mn koppeling in trek na een tijdje rijden dan gaat ie niet terug naar stationair maar blijft ie best lang hoog in de toeren draaien, hij loopt soms met choke helemaal aan nog goed. Eerst maar even 1 van die voetpakkingen er tussen weg. Zijn er nog meer bekende valse lucht plekken? zit er een pakking bij de inlaat?
Geplaatst: 20 mei 2009, 18:39
door Aad
marktencate schreef:Hmm, ik moet toch maar wat verzinnen, als hij warm word trekt ie valse lucht. als ik mn koppeling in trek na een tijdje rijden dan gaat ie niet terug naar stationair maar blijft ie best lang hoog in de toeren draaien, hij loopt soms met choke helemaal aan nog goed. Eerst maar even 1 van die voetpakkingen er tussen weg. Zijn er nog meer bekende valse lucht plekken? zit er een pakking bij de inlaat?
Kijk gelijk je gaskabel en gasschuif even na of die wel weer lekker terug floepen naar 'stationair'
Geplaatst: 20 mei 2009, 21:48
door marktencate
volgensmij zit dat wel goed, is niets aan veranderd.. hij doet het ook alleen als hij warm is...
Geplaatst: 20 mei 2009, 22:15
door PD
ik doe altijd een heeldin laagje vloeibare pakking aan de voetpakkingen, helemaal als je er 2 of 3 op elkaar doet...
Geplaatst: 20 mei 2009, 22:15
door Triforce
ik denk dat hij net iets te arm loopt, dit probleem heb ik ook wel gehad, probleem opgelost door een grotere spoeier erin te doen.
Geplaatst: 21 mei 2009, 12:48
door marktencate
hmm, dat zou niet verklaren waarom hij het alleen bij een warme motor doet. Als ik 5 minuten rijd, met op het laatst volgas en dan uitzetten, is mn bougie namelijk zwart..
Geplaatst: 21 mei 2009, 17:28
door paull
marktencate schreef:hmm, dat zou niet verklaren waarom hij het alleen bij een warme motor doet. Als ik 5 minuten rijd, met op het laatst volgas en dan uitzetten, is mn bougie namelijk zwart..
Je gebruikt 2 verschillende voetpakkingen, dat zal het vast zijn. Valse lucht bij de uitlaat kan niet. Je bougie is de eerste paar keer rijden wat zwarter doordat je misschien wat vetter smeert met inrijden? Neem ook een bougie met een warmtegraad 9, hoe minder kans op warmlopers
Geplaatst: 21 mei 2009, 17:33
door Tombo
Als je pakkingen niet gescheurd zijn en je de boel goed hebt aangedraait maakt het geen drol uit of je nou een pakking van merk x samen met een pakking van merk y gebruikt

Geplaatst: 21 mei 2009, 18:34
door rise and shine
Tombo schreef:Als je pakkingen niet gescheurd zijn en je de boel goed hebt aangedraait maakt het geen drol uit of je nou een pakking van merk x samen met een pakking van merk y gebruikt

idd, mijn pakking van de euroshopperpizza doos is net zo goed als die van de big-American pizza doos
En samen zijn de een top duo...
Geplaatst: 21 mei 2009, 19:59
door marktencate
hmm, ik ga morgen maar even een nieuw setje pakkingen regelen. Een dubbele is echt nodig, anders neukt de zuiger de kop weer. Toen ik de cillinder er af haalde viel mij iets op, aan de onderkant van de zuiger zitten best veel lange "strepen" over de lengte van de zuiger. Zou dat niet goed zijn? Ik kon ook niet zien dat de pakkingen ergens gelekt hadden, nergens een plek wat op het oog een lek zou kunnen zijn. En ik draai natuurlijk alles flink aan.
Geplaatst: 21 mei 2009, 20:04
door Twowheeler
Zijn je zuigerveren nog heel?
Warm/vast loper gehad?