Pagina 13 van 100
Geplaatst: 10 mar 2008, 21:43
door Niels
Ja!

Geplaatst: 10 mar 2008, 21:45
door Andries
zonder aanpassingen ook gwoon dezelfde bouten daarvoor gebruiken????
Geplaatst: 10 mar 2008, 21:52
door Niels
Volgens mij wel... maar ik weet het niet zeker

Geplaatst: 11 mar 2008, 11:20
door jonnotje
Geplaatst: 11 mar 2008, 11:23
door Tombo
Die vorkpoten zijn voor de 1e type schijfremmen, niet voor de 3e9 schijfrem.
Zowiezo zou ik eerst ff marktplaats in de gaten houden, almere is veel te duur voor dit soort spul
Geplaatst: 11 mar 2008, 11:59
door jonnotje
gaat toch voor de verzekering als het goed is,, ik hoor het misschien vanaaf al!
maar ik houd wel marktplaats in de gaten, ik wil erg graag een voorvork met schijfrem nu... dus als iemand er eentje weet?
hoe sluit je die olie leiding eigelijk op je hevel aan?
Geplaatst: 11 mar 2008, 13:38
door Martijn
dit dingetje liep ooit 70 bij mij, voordat een pistonpenveertje eruit schoot !
Opboren en netjes inrijden ?
Geplaatst: 11 mar 2008, 14:01
door Tombo
Vér opboren en netjes inrijden
Die uitlaatpoort lijkt mij ook niet helemaal symmetrisch.
Is het een originele Yamaha cilinder? Als het een imitatie is zou ik er eerlijk gezegt geen geld meer aan uitgeven, boren + een nieuwe zuiger kost denk ik meer als een compleet nieuwe cilinder kopen. Of je moet erg fan zijn geweest van z'n rij-eigenschappen

Geplaatst: 11 mar 2008, 14:37
door Triforce
dat kan je doen als je een grote uitlaat poort hebt dan kan je hem gaan kantelen zodat je zuigerveren toch blijfen zitten
Geplaatst: 11 mar 2008, 14:55
door Martijn
is n ori yamaha cil zo'n 3e8 cilinder Liep ooit 70 en trok als n beest
Maar opboren kan dus nog wel ?
Geplaatst: 11 mar 2008, 15:06
door Tombo
Ja. Houdt er wel rekening mee dat boren wss duurder is als honen. Ik zou hem meteen lekker groot opboren, naar 43mm ofzo als dat kan

heb je dikke koppelcilinder

Geplaatst: 11 mar 2008, 15:11
door Martijn
Hmhm, ik zou m ook zo groot mogelijk laten opboren ! Hier in hsum zat dacht ik een man die dat deed

zo maar is even bellen

Geplaatst: 11 mar 2008, 16:05
door Thomash
Wat is het verschil tussen honen en boren dan :S?
Geplaatst: 11 mar 2008, 16:08
door mpro09
jonnotje schreef:gaat toch voor de verzekering als het goed is,, ik hoor het misschien vanaaf al!

maar ik houd wel marktplaats in de gaten, ik wil erg graag een voorvork met schijfrem nu... dus als iemand er eentje weet?
hoe sluit je die olie leiding eigelijk op je hevel aan?
de voorvork van die fs1 uit frankrijk die niels kreeg aangeboden heeft een complete schijfrem voorvork. ik wilde hem eerst kopen maar ik denk dat jij er nu meer aan hebt, die is ook compleet met klauw en pomp enzo
als je hem wilt mag je hem hebben en anders koop ik hem

Geplaatst: 11 mar 2008, 16:48
door YamaSam
Thomash schreef:Wat is het verschil tussen honen en boren dan :S?
honen is eigenlijk schuren, of radiaal ruimen, goed voer kleine tot middelgrote krasjes en randjes van bv segmentstopplaats,
boren is wat het zegt, mm's in diameter bij dus, grotere piston nodig, en nadien ook weer honen, om de boorcirkels eruit te krijgen..