Printer kapot, net opengemaakt en gezocht naar een defect onderdeel.
Eindelijk de fout gevonden, foutje in de nieuwe toner heeft enkele tandwieltjes een beetje verpest.
Ik bel naar de leverancier, hij gaat een nieuwe opsturen. Ik moet de mijn retourneren. Zijn instructies via mail:
"Print het e-label uit de bijlage en vermeld duidelijk uw RMA nummer RMA-XXXXXXX op het pakket. Geef uw pakket af bij het Kiala Punt van uw keuze. Via de volgende link kunt u eenvoudig het dichtstbijzijnde Kiala punt vinden: http://www.kialaverzendservice.be/kploc ... -kp.action"
Buiten dat..
Staat er "print .. uit".. Want dat is ook dubbelop Het is uitdraaien, printen, of afdrukken.. Niet uitprinten.. Niet optelefoneren etc. En nee, dat is niet Belgisch, maar gewoon verkeerde spelling
Volgens mij kan je dat interpreteren als print [het onderwerp uit de bijlage].
Niet als print het [onderwerp] uit [de bijlage], want dat klinkt best vreemd
En daarbij is uitprinten geen contaminatie, maar een bestaand woord (staat gewoon in de van Dale).
Je kan dus wel degelijk uitprinten zeggen.
Niels schreef:En daarbij is uitprinten geen contaminatie, maar een bestaand woord (staat gewoon in de van Dale). Je kan dus wel degelijk uitprinten zeggen.
Damn.. Je hebt gelijk.. Verloedering van de Nederlandse taal!!
nl-nl Betekenis ' uitprinten '
Je hebt gezocht op het woord: uitprinten.
uit·prin·ten (werkwoord; printte uit, heeft uitgeprint) 1met behulp van een printer afdrukken
als ge moe kiezen tussen zitten zagen da ge oud en versleten zijt, en u geld op is, en uwe gebuur ne zeiker is etcetc.. óf ge kunt het zo aanpakken,
dan is vr mij de keus ook wel rap gemaakt
YamaSam schreef:één van de plezantste bommas ook waarschijnlijk..
als ge moe kiezen tussen zitten zagen da ge oud en versleten zijt, en u geld op is, en uwe gebuur ne zeiker is etcetc.. óf ge kunt het zo aanpakken, dan is vr mij de keus ook wel rap gemaakt
Geen gezeik, dezelfde vloeibare smaak en je komt niet eens in de verleiding een affaire met zo'n buurvrouw te beginnen, inderdaad het ideaal.