40 km zonder uitlaat gereden.
hij is afgebroken bij de cilinder, het opstaande randje helemaal aan het begin is afgebroken.
ik brommer stallen, als een dolle naar de bus, om toch op school te raken. rijd hij net weg...
dus uitlaat erop gebeund, en rijden.
wat een herrie maar ik ben er wel, op school.
Nog meer woede jegens de vorige eigenaar van mijn spulletjes...
Wie in VREDESNAAM zet er een verneukte schroef op iets ...
Dat is toch ook gewoon dom, ten eerste als het kapot gaat ben je een 30 min bezig om die klote schroef er uit te peuteren.
Nu goed, ik heb die schroef dus nog steeds niet uit mn remklauw omdat hij met een dosis roest erbij vast zit, ik heb m in mn schroefbank gezet en leuk lopen losslaan (poging tot dan). En hij zit iets minder vast, heb er dus maar kruipolie op los gelaten ...
Ik moet wel toegeven dat het zaakje flink roestig en smerig is... Maar goed ik vind het wel leuk om te knutseleren
Martijn schreef:Nog meer woede jegens de vorige eigenaar van mijn spulletjes...
Wie in VREDESNAAM zet er een verneukte schroef op iets ...
Dat is toch ook gewoon dom, ten eerste als het kapot gaat ben je een 30 min bezig om die klote schroef er uit te peuteren.
Nu goed, ik heb die schroef dus nog steeds niet uit mn remklauw omdat hij met een dosis roest erbij vast zit, ik heb m in mn schroefbank gezet en leuk lopen losslaan (poging tot dan). En hij zit iets minder vast, heb er dus maar kruipolie op los gelaten ...
Ik moet wel toegeven dat het zaakje flink roestig en smerig is... Maar goed ik vind het wel leuk om te knutseleren
Heb geprobeerd wat in-elkaar-zet-werk te verrichten net...
Ik kan me niet meer herinneren hoe mijn brommer in elkaar zat :'( Ik weet niet eens meer waar de draadboom aan de voorkant uit moet komen :'( Ik ben alles vergeten!