Wat zit je TEGEN vandaag ... ?
- Jeti
- 17500km gereden
FS1SE schreef:welkom in the real world
die etters zijn allemaal het zelfde
werk ook bij een zogenaamd familie bedrijf
als mijn familie zo met me om ging trapte ik ze er 1 voor 1 uit de familie
Ja, irritant vind ik dat..
Initiatief wordt gewoon niet gewaardeerd. Je wil toch dat mensen zich inzetten voor je bedrijf? Maar ja, komt wel weer goed. Morgen even gesprekje aangaan.
-
- 7500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
1j5 schreef:Yamaha rd50m schreef:dat ik nu naar men werk moet vertrekke, de eerste dag, hopelijk valt het wat mee...
Nou sux6 dan en kwart over 6 is een normale tijd
van zeve tot vijf werke was wel lang, maandag zelfs van zeve tot 6, maar het is wel goed meegevallen...
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
moet bezetten, elektriciteit leggen, behangen, stellingen plaatsen, meubels versjauwen.. alles behalve de fs1
al enkele dagen niet aan m'n heilige vier uur slaap geraakt
zelfs geen tijd om te feesten
liefje in 'zaagmodus' door een half inwonende zaagexpert van een schoonmoeder(behangen kan ze gelukkig evengoed)
bankkaart gebroken in de kaartlezer die'k van m'n eigen bankzeikerd gekregen heb
saaie werkdagen, er gebeurt niks en iedereen zit op z'n geld te wachten op 2009
daarbovenop blijkt ons land effe tien jaar terug in de tijd te gaan, en komen al die oude lullen van vroeger (waar we eindelijk vanaf waren) weer op de proppen

al enkele dagen niet aan m'n heilige vier uur slaap geraakt

liefje in 'zaagmodus' door een half inwonende zaagexpert van een schoonmoeder(behangen kan ze gelukkig evengoed)
bankkaart gebroken in de kaartlezer die'k van m'n eigen bankzeikerd gekregen heb
daarbovenop blijkt ons land effe tien jaar terug in de tijd te gaan, en komen al die oude lullen van vroeger (waar we eindelijk vanaf waren) weer op de proppen

when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
YamaSam schreef:moet bezetten, elektriciteit leggen, behangen, stellingen plaatsen, meubels versjauwen.. alles behalve de fs1![]()
al enkele dagen niet aan m'n heilige vier uur slaap geraakt![]()
Sammeke het wordt tijd da ge eens op uw gemakske een paar Duvelkes achterover gaat slaat, dan begint die zaagexpert op den duur misschien kerstliekes te zingen.