Pagina 15 van 86
Geplaatst: 04 jan 2011, 18:56
door yamaha_fs1_2ru
jij maakt hem toch zonder bak sam?
Geplaatst: 04 jan 2011, 18:57
door Yamaha rd50m
yamaha_fs1_2ru schreef:jij maakt hem toch zonder bak sam?
met bak
bedoeling is dat er brommers vanachter in kunnen
Geplaatst: 04 jan 2011, 18:57
door Jens36
Zou stom zijn om die bak eraf te halen

Geplaatst: 04 jan 2011, 19:01
door yamaha_fs1_2ru
dacht dat hij hem open zou laten... vindt ik persoonlijk mooier..
Geplaatst: 04 jan 2011, 20:27
door rise and shine
Sam moet jij daar straks ook tanken?
Geplaatst: 05 jan 2011, 11:58
door YamaSam
hahhah, dat ga ik stiekum thuisdoen denk ik!
vanwaar heb je die foto? interesseert me wel!
meanwhile..

Geplaatst: 07 jan 2011, 19:46
door rise and shine
Die foto heb ik zomaar ergens van facebook getrokken, geen idee van wie die auto is
Geplaatst: 07 jan 2011, 20:01
door YamaSam
rise and shine schreef:Die foto heb ik zomaar ergens van facebook getrokken, geen idee van wie die auto is
merçi, ik weet het intussen

Geplaatst: 07 jan 2011, 20:36
door rise and shine
Maar het is meer een grap denk ik? Of moet die gozer serieus zo ' tanken'
Geplaatst: 07 jan 2011, 20:38
door Yamaha rd50m
ik gok dat die ook niet echt is,
maar electrische hotrod bestaat!
Geplaatst: 07 jan 2011, 20:46
door Yamaha rd50m
ik gok dat die ook niet echt is,
maar electrische hotrod bestaat!
Geplaatst: 07 jan 2011, 22:34
door Wimmel O
maar zijn al die batterijen geen zonde van de ruimte en het gewicht?
Geplaatst: 07 jan 2011, 23:09
door NIX
En het geeft ook niet bepaald het geluid dat bij zo'n bak hoort.
Geplaatst: 08 jan 2011, 01:42
door Vincent2
ik heb intussen, denk ik, al zes kogelgaten gevonden, ene kant in, andere kant uit, met verschillende kalibers
Boardwalk empire toestanden!
Vette bak!
Geplaatst: 08 jan 2011, 02:08
door YamaSam
Yamaha rd50m schreef:ik gok dat die ook niet echt is,
maar electrische hotrod bestaat!
het is een proefproject van een bedrijf dat kit-ford roadsters verkoopt om zelf te bouwen.. met standaard v8en in dan..
de betere revell eigenlijk
die elektrische rod bestaat én rijdt.. heeft ook zo'n 300Pk aan boord,
autonomie is geloof ik niet zo'n hit, dus die moet van stekker nr stekker
die laadpunten bestaan ook al, het zijn oplaadstations zoals tankstations.
er zijn veel experimenten gedaan om batterijen zo snel te kunnen laden als het vullen van een tank,
zelfs doorpompen van 'vers' zuur etc, maar voorlopig zonder écht knallend resultaat.
wat ook interessant om volgen is, zijn ultracap's, condensatoren met een veel grotere capaciteit dan die buizen die je soms in boomcars ziet, ..
bij zo'n ding is het opladen metteen gebeurd, maar is het geleidelijk ontladen danweer het probleem.. (condenser wil ook evensnel zijn lading weer kwijt)
Het is eigenlijk wachten op de fusie tussen onderzoek naar bliksems 'vangen' (cap's) en geavanceerde elektro-aandrijving van voertuigen..
zelf broed ik op een hybryde syteem, deels v8 flathead, deels elektro
met een planetair stel kan je dan beide aandrijvingen combineren
als dát lukt vinden zowat al m'n hobbys één toepassing
