Wat heb jij vandaag met of op je brommer gedaan? v2.0
kabouters bestaan dus echt,
veertien dagen geleden, 1j5 in gang gekickt, wat bleek hij bleef gewoon draaien met de sleutel op de off stand.
nu het enigste dat er aan de brommer veranderd is dat de lampjes van de koplanp aangesloten zijn. wat gebeurt er. alles normaal, niet meer opgang te kicken op off stand en bij draaiende motor sleutel op off en hij valt pardoes stil. voer voor techneuten voor verklaring of bestaan er dan, toch nog kabouters die s'nachts de problemen van echte fs1 liefhebbers oplossen
veertien dagen geleden, 1j5 in gang gekickt, wat bleek hij bleef gewoon draaien met de sleutel op de off stand.
nu het enigste dat er aan de brommer veranderd is dat de lampjes van de koplanp aangesloten zijn. wat gebeurt er. alles normaal, niet meer opgang te kicken op off stand en bij draaiende motor sleutel op off en hij valt pardoes stil. voer voor techneuten voor verklaring of bestaan er dan, toch nog kabouters die s'nachts de problemen van echte fs1 liefhebbers oplossen
Vandaag een vriend van me geholpen met het vervangen van zijn koppelingsplaten (honda mt5). Zag er bijna hetzelfde uit als fs1 dus dat was wel makkelijk. Alleen er zat daar nog een circlipje op en daar hebben we een kwartier op staan kloten, komt zijn vader aan, pakt speciaal tangetje ervoor en wipt em er in 2 seconden uit
Toen heb ik wel ff staan vloeken op die vriend van me
Maarja hij en een andere vriend hadden een hele zooi spullen gekocht voor hun mt5jes, waaronder een nieuwe demper. De ene had wel de bevestiging ervoor gekocht en e ander niet ("ah dat kan wel zo...")....je raad het al, hij draait de bocht om en na 50 meter vliegt die demper van zen brommer en onder een auto
Toch nog wel gezllig een middagje gesleuteld in het zonnetje

Toch nog wel gezllig een middagje gesleuteld in het zonnetje

- Handyman
- 500km gereden
reddevil schreef:vandaag naar heerhugowaard en weer terug gereden in het zonnetje (school en weer naar huis) dat is ongeveer 1 uur heen en terug.. heeeeeerlijk..
(brengt je weer terug in de zomer zweer)
Ik ook, elke dag ongeveer...
Niet meer naar school dan, maar goed.
Lekker in 't zonnetje over wat dijkies, perfecto.
Ik zag op een gegeven moment nog twee scootertjes achter me, over het stuur gevouwen, en ze werden steeds kleiner.
Lachen...

-
- 1500km gereden
voor de verandering vandaag iets gesloopt
ben net kwartier geleden onderuit gegaan (vrij gladde achterband) gelukkig bijna niks beschadigd
alleeen voetstepje en handvat en knipperlichtglasje kapoet, een beetje aan 1 kant
ikzelf alleen beetje schaafplekjes op mn linkerbeen.
Heb weer mazzel gehad
dit is al de 4de keer in 3 jaar tijd en alleen nog zulke beschadigingen gehad ging trouwens niet hard onderuit;
altijd beneden de 40 km/u

alleeen voetstepje en handvat en knipperlichtglasje kapoet, een beetje aan 1 kant

Heb weer mazzel gehad

altijd beneden de 40 km/u
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Aad
- 1500km gereden
- Contacteer:
Andriesfs1 schreef:haha neemn vader wil nog wel es onderdelen voor me kopen, maar als ik er dan zo mee omga........
De beste rijder kan nog onderuit gaan, mijn vader reed de eerste en enige keer op mijn brommer bijna tegen 'n auto

M'n moeder heeft ook geen problemen met de brommer, en zeker niet de snelheid.
Pas zei ze nog toen een vriend van mij z'n sc*$ter total loss tegen 'n auto gereden heeft dat ie hem sneller had moeten maken zodat ie er langs gereden was

-
- 10000km gereden
- Contacteer: