Niels schreef:Wist je dat ik gisteren een bekeuring kreeg? Wist je dat van 23 juni, best lang geleden... Wist je dat 4 km ( ) te hard op de A9 Wist je dat 16 euro
Niels schreef:Wist je dat ik gisteren een bekeuring kreeg? Wist je dat van 23 juni, best lang geleden... Wist je dat 4 km ( ) te hard op de A9 Wist je dat 16 euro
Wist je dat ik net heb gereageerd op 2 advertenties van eenwielers in Nijmegen. Wist je dat ik hoop dat het een goede maat is. Wist je dat vet chill, lekker weer eenwieleren
Niels schreef:Wist je dat ik gisteren een bekeuring kreeg? Wist je dat van 23 juni, best lang geleden... Wist je dat 4 km ( ) te hard op de A9 Wist je dat 16 euro :P
Niels schreef:Wist je dat ik gisteren een bekeuring kreeg? Wist je dat van 23 juni, best lang geleden... Wist je dat 4 km ( ) te hard op de A9 Wist je dat 16 euro :P
wat kost 4 kilometer te hard dan?
@ Tom; lekker 1-wieleren...
aah, niet gezien is nog wel redelijk, maar 4 km is ook wel belachelijk.
hier bekeure ze pas van 10 te hard denk ik, ofwel is het zoveel procent te hard...
wist je dat over luttele momenten de racer nog es van zich zal laten horen?
wist je dat ik dat heuglijk moment waarschijnlijk wel ga vastleggen?
wist je dat ik een halve dag gezocht heb naar m'n mapje met berekeningen voor die uitlaten, en ik het nog niet heb teruggevonden?
wist je dat over luttele momenten de racer nog es van zich zal laten horen? wist je dat ik dat heuglijk moment waarschijnlijk wel ga vastleggen? wist je dat ik een halve dag gezocht heb naar m'n mapje met berekeningen voor die uitlaten, en ik het nog niet heb teruggevonden?
heel goed zoeken vriend
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wist je dat gister naar Dumdum in tivoli met niels. Wist je dat echt een ziek feestje wist je dat HARD was. Wist je dat m'n witte patta's nu zwart zijn, dalijk ff poetsen