Pagina 16 van 190
Geplaatst: 12 apr 2013, 20:49
door woers
Jens36 schreef:Misschien moet ik idd maar eens denken aan een overstap

Welja ik ook
Gino, moest je er ooit terug tijd voor hebben

Geplaatst: 12 apr 2013, 21:20
door Jeti
In 2036 misschien..

Geplaatst: 12 apr 2013, 22:05
door woers
Jeti schreef:In 2036 misschien..

Nog 23 jaar mijne plan trekken met de punten dan!
Wat is trouwens het verschil tussen de gino cdi's en die dat te vinden zijn in de webshop's? (Behalve prijs dan?

)
Geplaatst: 12 apr 2013, 22:11
door Jeti
woers schreef:Jeti schreef:In 2036 misschien..

Nog 23 jaar mijne plan trekken met de punten dan!

Wat is trouwens het verschil tussen de gino cdi's en die dat te vinden zijn in de webshop's? (Behalve prijs dan?

)
In welke webshop verkopen ze CDI dan?
HPI hebben ze wel her en der. Voor inderdaad een stuk meer, maar dat is ook niet plug & play.
Geplaatst: 12 apr 2013, 22:18
door woers
Jeti schreef:woers schreef:Jeti schreef:In 2036 misschien..

Nog 23 jaar mijne plan trekken met de punten dan!

Wat is trouwens het verschil tussen de gino cdi's en die dat te vinden zijn in de webshop's? (Behalve prijs dan?

)
In welke webshop verkopen ze CDI dan?
HPI hebben ze wel her en der. Voor inderdaad een stuk meer, maar dat is ook niet plug & play.
Sorry hpi ... Ja, wat is het verschil tussen cdi en hpi en die van gino?
En die van de web shops zijn niet eens plug & play? Mooi is dat!
Geplaatst: 15 apr 2013, 20:26
door thomas-18
Wanneer ik mijn achterlicht eruit draai en ik start mijn brommer met de sleutel in de tweede stand gaan al mijn knipperlichten branden.
Klopt dit?
Geplaatst: 15 apr 2013, 20:29
door ginofs1

das niet goed denk ik
Geplaatst: 15 apr 2013, 21:13
door thomas-18
Haha nee dat dacht ik ook al.
Kom er maar niet achter waar het zit, wss iets van een lekspanning naar mijn knipperlicht circuit.
Maarja, alle verlichting doen het wel alleen het voor en achterlicht brand wat zwak.
Geplaatst: 15 apr 2013, 21:41
door Piet den Breejen
thomas-18 schreef:Wanneer ik mijn achterlicht eruit draai en ik start mijn brommer met de sleutel in de tweede stand gaan al mijn knipperlichten branden.
Klopt dit?
Je hebt nu runninglights op je brommer.

Geplaatst: 15 apr 2013, 22:45
door Jeti
Knipperlichten aangesloten op licht-stand.
Kijk even of de kleuren van je draadjes kloppen in je koplamp.
Geplaatst: 16 apr 2013, 00:42
door thomas-18
Alles lijkt te kloppen in de koplamp, de knippers zijn aangesloten op de accu want in de 1ste lichtstand doen ze het gewoon.
Wat ik vreemd vind is dat, zodra het achterlicht eruit haal al mijn knippers buiten de clignoteur lijken te branden, mijn koplamp wordt dan ook feller.
Geplaatst: 16 apr 2013, 14:08
door Twowheeler
Wat is de maximum boring voor een fs1. 44mm toch?
Geplaatst: 16 apr 2013, 18:56
door marco
Twowheeler schreef:Wat is de maximum boring voor een fs1. 44mm toch?
Ga ik proberen
Heb al een mooi zuigertje

Geplaatst: 16 apr 2013, 20:43
door Twowheeler
zelfde hier voor de f5b

.
Qua hemd moet het geen probleem zijn, enkel de spoelkanalen worden wat tricky
Geplaatst: 16 apr 2013, 20:51
door marco
Ik wil het met een 2ru cilinder proberen.