Wat heb jij vandaag met of op je brommer gedaan? v2.0

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Axel

Bericht door Axel »

Gwoon een papiertje in de fik gestoken en in je blok gelegd, toch :?: :lol:
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Het zat niet zo simpel :P Maar je zit in de buurt :shock:
Axel

Bericht door Axel »

Jullie hadden een doek tussen de wieltjes laten lopen om de moer van het koppelingshuis los te krijgen, en toen waren er allemaal stofjes in de tandwielen komen te zitten en die hebben jullie weggebrand :?:
edje

Bericht door edje »

doek tussen de tandwielen en moer warmstoken :P
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Axel schreef:Jullie hadden een doek tussen de wieltjes laten lopen om de moer van het koppelingshuis los te krijgen, en toen waren er allemaal stofjes in de tandwielen komen te zitten en die hebben jullie weggebrand :?:

Bingooo 8) :P
Heeft echt lang geduurd voordat dat los was want het was een spijkerbroek :evil:
Axel

Bericht door Axel »

Hehehe 8)
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

t waren niet echt "stofjes" want dat stuk spijker broek ertussen uit halen ging lastiger dan die moer los :P

uiteindelijk met de griptang op het primaire tandwiel
Riemer

Bericht door Riemer »

Niels schreef:
Axel schreef:Jullie hadden een doek tussen de wieltjes laten lopen om de moer van het koppelingshuis los te krijgen, en toen waren er allemaal stofjes in de tandwielen komen te zitten en die hebben jullie weggebrand :?:

Bingooo 8) :P
Heeft echt lang geduurd voordat dat los was want het was een spijkerbroek :evil:

moet wel voorzichtig zijn met die methode, je as van je koppeling kan er gemakkelijk krom van raken.
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

M'n gele tank weer terug gemonteerd, zadel gemonteerd. Koppelingskabel verlegt (lag verkeerd) en meteen maar vervangen (begon ineens te rafelen), koppelt nou weer supahlekkah. Bedrading van de binnenrotor weggewerkt.
Morgen wordt het mooi weer, dan ga ik testen (of mss straks ff) 8)
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Net wat handigs gemaakt voor het afstellen van de ontsteking :P
Een oude bougie helemaal leeg gemaakt (is nog best wat werk, 1 boortje is gesneuveld :( :P), en m'n digitale schuifmaat vastgemaakt met ductape. Werkt perfect 8)
Axel

Bericht door Axel »

Gister naar Zandvoort gereden voor men voetbalwedstrijd 8) 20 km heen en 20 terug. Op de heenweg (uurtje of 12 's middags) was er enorme dikke mist langs zee, toen ik op de boulevard reed kon ik het strand en de zee niet zien en had ik ongeveer 50 meter zicht :shock: Op de terugweg was alles weggetrokken en kon je heerlijk cruisen over de boulevard met links de zee en het strand en rechts circuit zandvoort 8)
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Aad »

Ik heb de GS weer naar m'n kamer verplaatst, omdat er nu toch zowat alleen maar onderdeeltjes op gezet worden en zo, kan ik er mooi 's nachts naar kijken!

Zijstandaard is ook geregeld!
pee67
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door pee67 »

Vandaag eens alles wat niet yamaha is
uit de garage gehaald op foto gezet
en op mp geplaatst
dijkie
100km gereden
100km gereden

Bericht door dijkie »

Gisteren middag heerlijk een ritje van 60 a 70 km door het Land van Altena gemaakt,met Martin, Tweety,wat foto's gemaakt
aan de Maas in Dussen.
Nog even bij Corjan aan geweest,in ael maar die was naar het noorden spullen ophalen voor zijn yammie.
Daarna naar huis geklapt. :lol:
Afbeelding

gr Addy.
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Leuk rijtje :D 8)
Gesloten