Jullie hadden een doek tussen de wieltjes laten lopen om de moer van het koppelingshuis los te krijgen, en toen waren er allemaal stofjes in de tandwielen komen te zitten en die hebben jullie weggebrand
Axel schreef:Jullie hadden een doek tussen de wieltjes laten lopen om de moer van het koppelingshuis los te krijgen, en toen waren er allemaal stofjes in de tandwielen komen te zitten en die hebben jullie weggebrand
Bingooo Heeft echt lang geduurd voordat dat los was want het was een spijkerbroek
Axel schreef:Jullie hadden een doek tussen de wieltjes laten lopen om de moer van het koppelingshuis los te krijgen, en toen waren er allemaal stofjes in de tandwielen komen te zitten en die hebben jullie weggebrand
Bingooo Heeft echt lang geduurd voordat dat los was want het was een spijkerbroek
moet wel voorzichtig zijn met die methode, je as van je koppeling kan er gemakkelijk krom van raken.
M'n gele tank weer terug gemonteerd, zadel gemonteerd. Koppelingskabel verlegt (lag verkeerd) en meteen maar vervangen (begon ineens te rafelen), koppelt nou weer supahlekkah. Bedrading van de binnenrotor weggewerkt.
Morgen wordt het mooi weer, dan ga ik testen (of mss straks ff)
Net wat handigs gemaakt voor het afstellen van de ontsteking Een oude bougie helemaal leeg gemaakt (is nog best wat werk, 1 boortje is gesneuveld ), en m'n digitale schuifmaat vastgemaakt met ductape. Werkt perfect
Gister naar Zandvoort gereden voor men voetbalwedstrijd 20 km heen en 20 terug. Op de heenweg (uurtje of 12 's middags) was er enorme dikke mist langs zee, toen ik op de boulevard reed kon ik het strand en de zee niet zien en had ik ongeveer 50 meter zicht Op de terugweg was alles weggetrokken en kon je heerlijk cruisen over de boulevard met links de zee en het strand en rechts circuit zandvoort
Ik heb de GS weer naar m'n kamer verplaatst, omdat er nu toch zowat alleen maar onderdeeltjes op gezet worden en zo, kan ik er mooi 's nachts naar kijken!
Gisteren middag heerlijk een ritje van 60 a 70 km door het Land van Altena gemaakt,met Martin, Tweety,wat foto's gemaakt
aan de Maas in Dussen.
Nog even bij Corjan aan geweest,in ael maar die was naar het noorden spullen ophalen voor zijn yammie.
Daarna naar huis geklapt.