Dat rekje dat je ziet liggen? past dat ook op een 2RU?
Nee is anders.
die past zeker!! zo een heb ik dus voor 20€. die zijn voor duitse zadels waardoor als je een kort zadel hebt dubbel zo veel bagageplek hebt
Ideaal voor ritjes/vakanties/...
Ok,dacht dat het een ander type rekje was.
Is ook een andere rekje. Het staat gewoon 10 cm van een kort zadel af. Ze horen ook bij het vliegdekzadel. Rob (Rolladriver) heeft er zoeen op zijn FS1 zitten
Jep
dat was dat rekje wat ook op die van Bob zat bij de Meeting
wist je dat ik vandaag een schuiver gemaakt heb met de peugeot voorlicht kapot en voorspatbord wat scheef gebogen, voorlopig nog nieks meer opgemerkt want was donker, zal dan eens inspecteren...
Arnoute schreef:wist je dat ik vandaag een schuiver gemaakt heb met de peugeot voorlicht kapot en voorspatbord wat scheef gebogen, voorlopig nog nieks meer opgemerkt want was donker, zal dan eens inspecteren...
Oei! Hoe is dat kunnen gebeuren?
Zelf heb je toch niets erg?
knie geschaafd en zit dubbeldik....
en mijn teen (die eerder onder een betonplaat heeft gezeten) doet weer pijn....
EDIT: in een bocht heb ik in een kleine put gereden en heb daardoor gehaperd met pedaal aan de weg en ben beginnen schuiven en ben op een borduur beland...
achteraf gezien valt de schade nog mee aangezien ik op die borduur geknald ben, later nog eens schade inspecteren...
Arnoute schreef:knie geschaafd en zit dubbeldik.... en mijn teen (die eerder onder een betonplaat heeft gezeten) doet weer pijn....
EDIT: in een bocht heb ik in een kleine put gereden en heb daardoor gehaperd met pedaal aan de weg en ben beginnen schuiven en ben op een borduur beland... achteraf gezien valt de schade nog mee aangezien ik op die borduur geknald ben, later nog eens schade inspecteren...
wat is dat een borduur????
borduren doet mijn vrouw met draad en naald
Arnoute schreef:knie geschaafd en zit dubbeldik.... en mijn teen (die eerder onder een betonplaat heeft gezeten) doet weer pijn....
EDIT: in een bocht heb ik in een kleine put gereden en heb daardoor gehaperd met pedaal aan de weg en ben beginnen schuiven en ben op een borduur beland... achteraf gezien valt de schade nog mee aangezien ik op die borduur geknald ben, later nog eens schade inspecteren...
wat is dat een borduur???? borduren doet mijn vrouw met draad en naald