Wat heb jij vandaag op of met je brommer gedaan?

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

edje schreef:hier moet je een aantal keer over de 2kw hebben om je fs1 kwijt te zijn. 2kw heb je volgens mij pas tegen de 100 km per uur. dus de meeste fs1 zullen er geen last van hebben. maar een dikke boete heb je zo te pakken.

2 kW heb je al gauw hoor ;) bij 80 km/h denk ik. Tegenwoordig meten ze niet meer in kW's. Maar gewoon je echte snelheid, dus die je ook op de weg maximaal rijd (die nieuwe rollerbanken rekenen meteen de weerstand van de weg mee). Ze zijn overigens gebouwd voor tot 200 km/h, dus een brommertje wat nog geen 100 km/h loopt kunnen ze makkelijk aan (en nauwkeurig dus :P)
Martijn

Bericht door Martijn »

Vandaag mn fs1 gestart !

Eerst liep hij niet tot ik m probeerde aan te lopen, toen half toen vervolgens met choke (zat ik eerst niet aan te denken, STOM!) Toen deed hij het prima, dus ik laat m een tijdje zo lopen dan choke naar benee en toen maakte hij meer toeren, dus ik stationair afstellen sloeg hij af. Vanaaf maar weer is opnieuw proberen !
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

met die nieuwe rollerbanken mogen ze hem al in beslag nemen bover de 65kmh en er staan er minstens 2 per week tussen mijn huis en school dus vandaar
@handyman ja hij rijd nog prima(tot mijn verbazing) hij trekt nog redelijk goed op alleen haalt ie de hoge toeren niet maar geen stotteren of wat dan ook
Martijn

Bericht door Martijn »

Staat hij zo vaak bij het cc dan ? als ik vanuit loosdrecht naar t atc rij staat er alleen 1 bij de knorr of bij t atc op lapersveld, maar daar heb je geen last van als je van de andere kant komt :D
edje

Bericht door edje »

Tombo schreef:
edje schreef:hier moet je een aantal keer over de 2kw hebben om je fs1 kwijt te zijn. 2kw heb je volgens mij pas tegen de 100 km per uur. dus de meeste fs1 zullen er geen last van hebben. maar een dikke boete heb je zo te pakken.

2 kW heb je al gauw hoor ;) bij 80 km/h denk ik. Tegenwoordig meten ze niet meer in kW's. Maar gewoon je echte snelheid, dus die je ook op de weg maximaal rijd (die nieuwe rollerbanken rekenen meteen de weerstand van de weg mee). Ze zijn overigens gebouwd voor tot 200 km/h, dus een brommertje wat nog geen 100 km/h loopt kunnen ze makkelijk aan (en nauwkeurig dus :P)

ow dat wist ik niet, ik heb er in 1.5 jaar nog nooit opgestaan 8) :P . die nieuwe rollerbanken zullen wel nadelig uitpakken voor de brommerrijders?
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

Martijn schreef:Staat hij zo vaak bij het cc dan ? als ik vanuit loosdrecht naar t atc rij staat er alleen 1 bij de knorr of bij t atc op lapersveld, maar daar heb je geen last van als je van de andere kant komt :D

ja hij staat altijd gewoon bij ons voor de deur of bij het gemeente huis

@edje: ja zeker tussen 65 en 80 kans op in beslag name en daar boven zeker :?
Jelle

Bericht door Jelle »

je brom heeft ( hier in belgie toch)

een toegelaten teveel aan km's/h

je mag tot 10 per uur te snel gaan , dan geven ze pas boetes

eigenlijk moet je met 55 dus niets vrezen
dewaal
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door dewaal »

orri fs1 cilinder weg gebracht om te laten honen en tune :D
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

dewaal schreef:en tune :D

Zonde :(
dewaal
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door dewaal »

hoezo zie je van de buitenkant niks van
jerrow
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door jerrow »

Vandaag? Wel, m'n tank van de DX opgeschuurd en wat bij geplamuurd. Ziet er goed uit :wink:

En nog even met m'n 2RT gereden in de regen. :oops: (moest hem toch nog schoonmaken dus waarom niet...) :)
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

dewaal schreef:hoezo zie je van de buitenkant niks van

Dat klopt, maar hij is wel "kapot" :P
dewaal
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door dewaal »

kapot :lol: nee da is onzin nu word ie het beest wat ie hoort te zijn :D
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

prceies, is niks zonde aan :P waarom zou je een imi laten tunen als je ook een originele hebt liggen
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Omdat die originele steeds moeilijker te krijgen zijn? Zeker een snelle :(

Kan je beter een imi mooi laten maken en dan laten tunen (of zelf doen allemaal ala Yamasam 8) )
Gesloten