Het grote kleine vragen topic v2.0
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
Yamaha rd50m schreef:Yamaha rd50m schreef:aan wat kan het eigenlijk allemaal liggen als je wanneer je je gas open draait het laatste stukje niet meer versnelt?
..errr véél!
te zware vertanding, gemiste luchtfilter (té open keelgat), naaldstand, sproeiermaat, contactpunten kunnen misschien nét dan nietmeer volgen etc etc..
op hoeveel staat je mengselschroef van je carb wanneer hij goed afgesteld is?
when men were men, and helmets were for divers
-
- 7500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
ik zou afgaan opde mengselschroef, als hij goed staat op bv twee toeren open, dan zou je logischerwijs een kleinere sproeier moeten steken.. da's mijn eerste idee, als ik het zo hoor..
ook effe kwartje links, kwartje rechtterwijl je volgas geeft kan je wel wat leren over de oorzaak.. als hij dan plots zin krijgt weet je weer meer hé..
ook effe kwartje links, kwartje rechtterwijl je volgas geeft kan je wel wat leren over de oorzaak.. als hij dan plots zin krijgt weet je weer meer hé..
when men were men, and helmets were for divers
vraagje:
ik ben het zat dat mijn kraantje lekt.
echt zat.
dus wil ik een nieuw rubber hebben voor erin.
iemand zei hier eens dat ik dat met een partsnr bij yamaha kan bestellen?
hoe gaat dat in zijn werk?
naast mij zit een bromfietshandel die ook bij de dealerlijst staat op de site van yamaha, kan ik het rubber daar gewoon bestellen met een nr?
bvd,
Pieter
edit:
dit is t nr: 355-24523-00, valve, fuel cock
met dank aan de man die de partslist online brengt
ik ben het zat dat mijn kraantje lekt.
echt zat.
dus wil ik een nieuw rubber hebben voor erin.
iemand zei hier eens dat ik dat met een partsnr bij yamaha kan bestellen?
hoe gaat dat in zijn werk?
naast mij zit een bromfietshandel die ook bij de dealerlijst staat op de site van yamaha, kan ik het rubber daar gewoon bestellen met een nr?
bvd,
Pieter
edit:
dit is t nr: 355-24523-00, valve, fuel cock
met dank aan de man die de partslist online brengt

-
- 2500km gereden
ja teflon ertussen.. moer om het kraantje draaien(niet helemaal vast).. dat kraantje recht op zijn plek houden.. en dan die moer aandraaien.. dan zit dat kraantje recht.. moer zit vast met teflon ertussen.. dan moet hij dicht wezen..
zo niet moet je kijken waar hij lekt bij het kraantje zelf.. en daar een rubbertje tussen gooien!
zo niet moet je kijken waar hij lekt bij het kraantje zelf.. en daar een rubbertje tussen gooien!