Yamaha rd50m schreef:kan jij hem dan niet altijd tijdelijk op je verzamelpolis zetten, zolang hij niet is uitgevoerd? Vanaf de moment dat je op papier hebt dat hij is uitgevoerd kunnen ze niets meer zeggen omdat jij dan niet meer verantwoordelijk bent
Dat had ik kunnen doen zolang, maar kan niet met terugwerkende kracht. Kost ook weer geld, had dat willen besparen omdat we bezig waren met invoeren in BE.
Ik ben pas "vrij" van verplichtingen, als ik de officiële brief heb dat het kenteken als uitgevoerd staat geregistreerd en ik geen verplichtingen meer heb. Dit heb ik gekregen per 12 april. Waar ze voor die tijd in BE mee bezig zijn, is niet relevant; ik ben en blijf verantwoordelijk zolang hij op mijn naam staat. Heb gelukkig van Bram wel alle bewijsstukken gekregen, met data. Heb ze dat gestuurd als bewijs van uitvoer, maar ga ze dat nu nog allemaal een keer sturen met nog een brief..
Correctie:
Nog eens alles nagezocht, en je krijgt helemaal geen eerste herinneringsbrief meer.. Had ik van de KS80 ook niet gekregen.
Had een brief gekregen van vrijstelling van wegenbelasting van dit kenteken. Dus tegenwoordig HOPPAH meteen een aankondiging voor boete.
Mooiste is nog dat ik de brief vandaag ontvang.. 18 april.. Dagtekening van de brief is 10 april. En op 12 april versturen ze de bevestiging dat hij is uitgevoerd, die ik vorige week al had ontvangen. Lekkere corrupte bende dus! Ik zal ze krijgen..
En anders mag Pa-Tombo alsnog hun kop eraf rukken.
marco schreef:Koop 8 boutjes m6 van 30mm dan is het goed.
Ik had het zelfde probleem.
Er zaten ook 2 bouten teveel bij en ik maar zoeken waar ze moesten
ja maar ik durf die van de koppelingsdeksel niet meer los te halen, ben bang dat ik het draad mee trek.
En er is er ook geeneens meer die past in de kap van de andere kant.
Laat het wel ff zo, kan echt slecht tegen dit soort dingen