Vind dat hij wel super slecht kan rijden, kan me niet herinneren dat het bij mij ook zo ging in het begin, volgens mij had ik het toch wel door na aantal rondjes door de straat weet nog dat ik thuis kwam en zei tegen me moeder; 'mam, ik heb al in z'n 3 gereden in de straat', toen vond ik dat nog flink hard in de straat, maar nu vind ik in z'n 4 door de straat zowat langszaam
nou bij mij in de straat4 zal niet lukken omde zoveel meter een drempel dus zit je net lekker in zijn 3 bijna goed voor zijn 4 huppakee weer afremmen voor die kl*t* drempels
de stomste uitvinding van de mens
nick_janssen3 schreef:nou bij mij in de straat4 zal niet lukken omde zoveel meter een drempel dus zit je net lekker in zijn 3 bijna goed voor zijn 4 huppakee weer afremmen voor die kl*t* drempels de stomste uitvinding van de mens
dat vind ik niet zo fijn dan knalt hij er zo overheen en dan versnelt die na zo'n hobbel niet echt dan valt ie ff terug
en krijg ik last van mijn nieren volgens mij krijg ik zowel ook al rijft ik op een klein hobbelweggetje dan stuiteren ze ook al door me licham
nick_janssen3 schreef:dat vind ik niet zo fijn dan knalt hij er zo overheen en dan versnelt die na zo'n hobbel niet echt dan valt ie ff terug en krijg ik last van mijn nieren volgens mij krijg ik zowel ook al rijft ik op een klein hobbelweggetje dan stuiteren ze ook al door me licham
Als ik naar school ga, heb ik ook zo'n stuk met van die bobbels, gelukkig is daarnaast de 'grote weg' waar je dus officieel niet mag rijden, maarja.. ik houd daar de auto's toch wel bij, tenzij ze te hard rijden, dus dat is wel rylaxter!!
Weet nog wel m'n eerste rit op een fs1, dat was bij Jasper achterop (omdat ik m'n bewijs nog niet had, en me pa late rije was ook niet zo'n goed plan