- The Pianist
- The Green Mile
- Shawshank Redemption
- No Country For Old Men
Eerste 3 vond ik een een top 250 lijst, en Plot sprak me aan dus 4e is van het boek van Cormac Mccarthy waarvan ik een ander boek (The Road) voor school moet presenteren.
Gelukkig groepswerk. Want hoef boek niet open te doen (ook nog geen pagina gelezen ) want ik presenteer de verfilming, de anderen het boek en de auteur
Camiel schreef:Wist je dat 4 films aan het downloaden?
- The Pianist - The Green Mile - Shawshank Redemption - No Country For Old Men
Eerste 3 vond ik een een top 250 lijst, en Plot sprak me aan dus 4e is van het boek van Cormac Mccarthy waarvan ik een ander boek (The Road) voor school moet presenteren. Gelukkig groepswerk. Want hoef boek niet open te doen (ook nog geen pagina gelezen ) want ik presenteer de verfilming, de anderen het boek en de auteur
The Green Mile vind ik nog steeds een top film
heb onze kat genoemd naar dat muisje, onze kat is een dame is dus geworden miss jingles
Camiel schreef:Wist je dat vandaag langs mechelen gereden Jens Breendonk concentratiekamp was zeker interessant!!
Mooie stad hé Wij hebben nu ook zoits op school gehad ivm met breendonk ezo...
Was het bij jou ook van de 8mei-vereniging? Vind zo'n dingen ook super intressant...
Hebben ook met 4 mannen kunnen praten die in concentratiekampen hebben gezeten in WO2...
Als je hoort wat die allemaal hebben meegemaakt...mensen zien worden doodgeknuppeld enzo En als die mensen dan nog grapjes maken...dan denk ik: Zijn toch wel echt helden eigenlijk