Geplaatst: 25 dec 2009, 18:27
Neppert, het is gewoon een omgelabelde suzuki (in japan is dat ding trouwens ook met turboblok geleverd
)

Ten tweede male geeft Suzuki zijn Wagon R groeihormonen, nu met hulp van gezinsautospecialist Opel.
The Wagon-R Wide, introduced in 1997, is a slightly larger car, exceeding the kei car specifications, with larger 1.0 (both turbo and naturally aspirated versions) and 1.3 litre engines - this is what was sold as the Wagon R+ in the European market (also introduced in the same year). The only other tall wagon style car sold in Europe around the time of its introduction was the Daihatsu Move.
The Suzuki Wagon R is a kei car first introduced in Japan in 1993
Yamaha rd50m schreef:en ook bedankt voor de rubbers Gino!
rise and shine schreef:Yamaha rd50m schreef:en ook bedankt voor de rubbers Gino!
veiligheid voor alles, verkopen ze die in België niet bij de drogist?
rise and shine schreef:dat kan ik me wel voorstellen ja
Yamaha rd50m schreef:rise and shine schreef:Yamaha rd50m schreef:en ook bedankt voor de rubbers Gino!
veiligheid voor alles, verkopen ze die in België niet bij de drogist?
Gino wilt er gewoon heel zeker van zijn dat ik me niet voortplant...
ginofs1 schreef:Yamaha rd50m schreef:rise and shine schreef:Yamaha rd50m schreef:en ook bedankt voor de rubbers Gino!
veiligheid voor alles, verkopen ze die in België niet bij de drogist?
Gino wilt er gewoon heel zeker van zijn dat ik me niet voortplant...
zo is het maar net.
de Belgen moeten uit sterven, dan hebben we er een mooi cros terrein bij
rise and shine schreef:crossen kan misschien wel daar, maar fatsoenlijk racen gaat hem niet worden denk ik, met al die gaten in de wegen