Pagina 3 van 5
Geplaatst: 31 mei 2007, 17:57
door Tombo
Netjes, dan zal het wel een beste cilinder zijn

Geplaatst: 31 mei 2007, 18:06
door Hans W
gewone fs1 cilinder met hogere spoelers
Geplaatst: 01 jun 2007, 07:39
door Aad
wat is dat voor een vreemde schakelpook?!
Geplaatst: 01 jun 2007, 08:28
door Dorfie
Een tussenstuk voor de backstep! Anders kan hij er niet aan met z'n voet.
Geplaatst: 02 jun 2007, 00:55
door fs-ael
eu

hij zit met zijn voet op de passagier steun
en het pedaaltje heeft hij omgedraait
Geplaatst: 02 jun 2007, 07:51
door Aad
fs-ael schreef:eu

hij zit met zijn voet op de passagier steun
en het pedaaltje heeft hij omgedraait
Dus hij moet nu ook voor in een hogere versnelling, het pedaal omhoog doen inplaats van naar beneje?
Groet, Aad
Geplaatst: 02 jun 2007, 08:38
door Jelle
jups

Geplaatst: 02 jun 2007, 12:55
door dewaal
Aad schreef:fs-ael schreef:eu

hij zit met zijn voet op de passagier steun
en het pedaaltje heeft hij omgedraait
Dus hij moet nu ook voor in een hogere versnelling, het pedaal omhoog doen inplaats van naar beneje?
Groet, Aad
ja net een echte brommert

Geplaatst: 02 jun 2007, 13:21
door Tombo
Ja, alleen dan wel precies, en niet met een slag van een halve meter

Geplaatst: 02 jun 2007, 15:26
door fs-ael
de dapp van dewaal schakeld toch ook best precies
Geplaatst: 02 jun 2007, 18:06
door dewaal
het is maar tikke

Geplaatst: 04 jun 2007, 13:50
door YamaSam
allright.. vandeweek (als m'n laatste spulletjes toekomen)
afwerken!
dan nog de nieuwe segmenten roderen en ... De Blaasbak is af!
de lastafel is reeds proper voor de expansiepijp te maken..
denk momenteel toch aan een dubbele

Geplaatst: 04 jun 2007, 18:10
door punkemon
was er in de vorige topic over dubbele expansie niet gezegd dat het nadelig kon zijn?
Geplaatst: 04 jun 2007, 18:14
door Martijn
ligt eraan, als je er voor zorgt dat je de druk goed houd, dus kleinere bocht oid ?
Geplaatst: 04 jun 2007, 18:17
door Tombo
het gaat niet alleen om tegendruk, maar om de gehele uitlaat (expansievorm).