Pagina 3 van 3
Geplaatst: 17 okt 2007, 15:10
door jeroenvans
nou je moet gewoon de kabelboom erin leggen(is wel gepruts, en dan de stekkertjes aansluiten... uur is denk ik optimistisch, maar hangt ook van jou skills af

.
wat ik ook nog bedacht: misschien is je contactslot rot... dan gaat hij ook knipperen.(kan je oplossen met wat contactspray in je slot spuiten, wd40 werkt ook, maar iets minder goed)
Geplaatst: 18 okt 2007, 16:31
door Aristonos
Uit de koplampfitting komen drie draden.Een witte,groene en blauwe.Kun je me kleur voor kleur zeggen waar ik die op aan moet sluiten.de groene is aarde zo te zien.
Geplaatst: 18 okt 2007, 18:49
door jeroenvans
groen is aarde en die blauwe en wwitte zijn voor groot en klein licht. en die worden aangesloten op de draden naar je groot\klein lichtschakelaar.
Geplaatst: 18 okt 2007, 18:54
door Aristonos
ja zo heb ik het ook.Mar hoe kan het dan dat de koplampen branden zonder dat de motor loopt ?
Geplaatst: 18 okt 2007, 18:56
door jeroenvans
dat licht wss aan het feit dat er voor je contactslot wss de bruine en gele draad aan elkaar gekoppeld zijn...
Geplaatst: 18 okt 2007, 19:06
door Aristonos
kan ik dat zo laten zitten ? Is dat erg ?
Geplaatst: 18 okt 2007, 19:09
door jeroenvans
erg lijkt mij het niet, maar het hoort anders, en ik weet ook niet wat de gevolgen voor de accu zijn als je het zo hebt zitten. je kan het best het voltage eens meten met aardig wat toeren met licht aan, als dat boven 8 a 9 komt ben je de sjaak.
Geplaatst: 20 okt 2007, 13:36
door Aristonos
de vorige eigenaar had de blauwe draad naar de groot/kleinlicht schakelaar aangesloten op de tellerverlichting.Ik heb die draad nu aangesloten op de blauwe draad op het contactslot.Dus werkt de koplamp nu op de motor.maar nu dit weer...als ik het contactslot in stand drie draai werken de richtingaanwijzers niet en gaat de neutraalstandlamp in de teller uit.Moeten de richtingaanwijzers en claxon ook werken op de motor ?