Pagina 3 van 3

Geplaatst: 10 jan 2008, 19:16
door Tombo
witloof schreef:
Niels schreef:...als je via Jelle rijdt (Brussel)


ja niels, rij jij maar door brussel stad :lol: :lol:

Is dat net zo'n chaos/onlogisch/slecht aangegeven als Luik? :P

Geplaatst: 10 jan 2008, 19:58
door Niels
Heel Belgiƫ is chaos man :evil:

Geplaatst: 10 jan 2008, 20:02
door harmen251
Niels schreef:B9HS is niet echt bepaald voor lange ritten toch?
Ik heb de vakantie gedaan met B7HS en dat ging perfect met een F5B...


als je weet dat jorn +80 km/u rijdt en 1400 km zal hij ook niet in stukken van 5 km rijden, dan zal die b9hs zijn schoonbrandgrens wel halen

Geplaatst: 11 jan 2008, 11:49
door mpro09
maar ik denk niet dat ie de hele tijd 80 gaat rijden of wel?

Geplaatst: 11 jan 2008, 13:04
door Jables
Je kunt zelfs in 2 dagen naar berlijn rijden, en das toch wel zon 700 KM :D. Van de zomer was ik met 3 vrienden naar berlijn, mn fs1 met f5b en b7hs bougie heeft de hele reis geen enkel mankement gehad. Bij de ss50 van een vriend van mij was de uitlaat en een blokbout gescheurd door trillingen, maar dan ga je even naar een autogarage en dan laat je dat lassen en krijg je een nieuwe bout :D. De batavus mk4 die meereed had alleen op de terugweg het probleem dat hij zo veel blokolie had gelekt dat de koppeling het niet meer deed :P. Even nieuwe olie erin en rijden maar ;). De DKW die meeging had het na 30km al begeven, we konden het probleem echt niet vinden, dan maar op laten halen door de ADAC en hij bij mij achterop :D. Ging prima! Maar voorbereiding is zeker wel belangrijk, gewoon alles goed afstellen en nakijken. En van de dingen die het snelst kpot gaan een reserve meenemen, ik had cantactpuntjes, condensator, cilinder, bougies, gaskabels en dat soort zooi mee. Was allemaal overbodig voor mij. En dat 1500 km rijden met iemand achterop is toch echt niet leuk voor je brommertje :P

Geplaatst: 11 jan 2008, 13:31
door Jelle
Tombo schreef:
witloof schreef:
Niels schreef:...als je via Jelle rijdt (Brussel)


ja niels, rij jij maar door brussel stad :lol: :lol:

Is dat net zo'n chaos/onlogisch/slecht aangegeven als Luik? :P



dat is hel om te rijden...

zo druk :o :D

Geplaatst: 11 jan 2008, 14:02
door mpro09
Jables schreef:Je kunt zelfs in 2 dagen naar berlijn rijden, en das toch wel zon 700 KM :D. Van de zomer was ik met 3 vrienden naar berlijn, mn fs1 met f5b en b7hs bougie heeft de hele reis geen enkel mankement gehad. Bij de ss50 van een vriend van mij was de uitlaat en een blokbout gescheurd door trillingen, maar dan ga je even naar een autogarage en dan laat je dat lassen en krijg je een nieuwe bout :D. De batavus mk4 die meereed had alleen op de terugweg het probleem dat hij zo veel blokolie had gelekt dat de koppeling het niet meer deed :P. Even nieuwe olie erin en rijden maar ;). De DKW die meeging had het na 30km al begeven, we konden het probleem echt niet vinden, dan maar op laten halen door de ADAC en hij bij mij achterop :D. Ging prima! Maar voorbereiding is zeker wel belangrijk, gewoon alles goed afstellen en nakijken. En van de dingen die het snelst kpot gaan een reserve meenemen, ik had cantactpuntjes, condensator, cilinder, bougies, gaskabels en dat soort zooi mee. Was allemaal overbodig voor mij. En dat 1500 km rijden met iemand achterop is toch echt niet leuk voor je brommertje :P


idd wij hadden ook idd alle reserve ondd mee genomen kabels, bougies, cilinder set+extra zuiger, complete onsteking en alle olien.
en niks daarvan nodig gehad, mijn 50cc immi fs1 heeft het toch maar mooi volgehouden :D