net die andere ff gemonteerd en nu heb ik die lange met lip van de condensator gewoon aaan de contactpunten gedaan.. en die uit me kabelboom kwam ook:p
zal niet de bedoeling wezen maar mijn bougie vonkt in ieder geval.. en tussen mijn contact punten ook dus de nieuwe condensator ook stuk?
bij mij vonkte hij ook tussen mn punten, dus ik heb mn punten beetje opgeschuurd en daarna goed stellen ! Dan vonkt hij niet Hoeft niet altijd je condensator te zijn !
maar uit mijn kabelboom komt ook een draad met lipje die aan mijn contact punten zat.. (want had een condensator met 1 draad nu dus met 2)
en mijn nieuwe condensator heeft ook zon draad met lipje.. die moet ook op de contact punten.. dus 1 condensator 2 draden met lipjes die op mijn contact punten moet
die twee draden uit je condensator zitten op het zelfde punt gesoldeerd. de ene kun je er dus zo af knippen en dan de condensator aansluiten zoals de oude
bobine kon het niet wezen volgens een brommer kenner hier in de buurt.. want dan zou hij het helemaal niet meer doen!
zelfde met de spoel.. dan zou hij niks meer doen...
volgens die zelfde kerel : het kan ook zijn dat er vuil tussen je punten zit...
het kan ook zijn dat ze te WIJD staan..
bobine kon het niet wezen volgens een brommer kenner hier in de buurt.. want dan zou hij het helemaal niet meer doen! zelfde met de spoel.. dan zou hij niks meer doen...
volgens die zelfde kerel : het kan ook zijn dat er vuil tussen je punten zit... het kan ook zijn dat ze te WIJD staan..