Tombo schreef:Ja welke? 1J5-1, 1J5-2 of 2F2? Die ehbben allemaal kenny roberts striping
helemaal niet: 1j5 2 en 2f2 hebben niet het juiste patroon
Als je de striping bekijkt op de R1's nu enzo, heeft de 1J5-1 en de 2F2 niet het juiste patroon Ik kwam straks een nieuwe R6 tegen in zwart witte kenny roberts kleurstelling
huh vreemd maar volgens mij is de eerste 1j5 wel officieel de roberts uitvoering met de dikke onderpoten en het kraantje achter enzo en 1j52 en2f2 volgens mij niet
Tombo schreef:Is dat niet meer de geuzennaam, net zoals dat een '69'er een "P'tje" wordt genoemd terwijl in feite alle FS1's dat zijn en net zoals Street
voor zover ik weet is mi jn fs1 geen P want ik heb geen pedaaltjes
Ja, je kan ook bijdehand gaan doen he Ik heb het over Nederlandse FS1's in het algemeen. Die P benaming hebben jullie gewoon overgenomen P staat voor pedal
fs-ael schreef:toch maar voor de 76er 1j5 gestemd jammer dat er geen aparte keuze is voor dx modellen
toch vind ik iedere fs1 mooi op de sheriff na
Ik vind ook dat elke FS1 wel wat heeft en de Sherrif is inderdaad een verhaal apart. Misschien wordt daar overeen paar jaar ook wel weer anders over gedacht, wie zal het zeggen...
athenayamaha schreef:Ik vind (natuurlijk) een Beumer het mooist. Die tankschilden... die rondingen... net een vrouw Maar die streetjes en P tjes zijn ook heel erg mooi!!