fs48 schreef:Hallo, net originele F5b van de honer afgehaald [met stempel] en gemonteerd word na 3 km erg heet ben ten einde raad, wat kan er mis zijn, gr. Frank
je ontsteking kan te vroeg staan? of combinatie van te grote sproeier met een te warme bougie? (warmer als B8 zou'k ni gaan, dus geen B5-6-7..)
je uitlaat zou ook kunnen toezitten? óf een té extreme expansiepijp..
ik heb dus precies hetzelfde probleem met mijn imi f5b 43mm, die blijft maar arm lopers krijgen
Mijn Parmakit zit erop en loopt! Uiteraard heb ik nog geen gekke dingen gedaan, maar er lijkt pit genoeg in te zitten. Mee naar de meeting morgen dus dat ding!
wiebo schreef:Mijn Parmakit zit erop en loopt! Uiteraard heb ik nog geen gekke dingen gedaan, maar er lijkt pit genoeg in te zitten. Mee naar de meeting morgen dus dat ding!
Ik hoop dat hij het heeft volgehouden op die heuvels, dat waren echt cilindervreter heuvels
wiebo schreef:Mijn Parmakit zit erop en loopt! Uiteraard heb ik nog geen gekke dingen gedaan, maar er lijkt pit genoeg in te zitten. Mee naar de meeting morgen dus dat ding!
Ik hoop dat hij het heeft volgehouden op die heuvels, dat waren echt cilindervreter heuvels
Hij heeft het overleefd, gelukkig. Was op sommige stukken inderdaad wel spannend. Ik heb uiteraard voorzichtig aan gedaan.