Keuring

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
lespaultje

Bericht door lespaultje »

Andriesfs1 schreef:kentekenbewijs moet je binnen 2 weken kunnen hebben
kentekenplaat moet vervolgens binnen 1 week klaar kunnen zijn

shit, dan kan ik dus niet meerijden op de brom met de rit, dan maar in zo'n mee-rij-auto (of hoe dat ook heet :oops: )
geo

Bericht door geo »

lespaultje schreef:oke bedankt :D
ja ik zat er zelf dus ook aan te twijfelen, want tsja, rechterknippers doen het gewoon, maar linker blijft gewoon maar branden :( kijk daarna doe ik ze er gewoon weer op(ondertussen ga ik ze waarschijnlijk wat inkorten zodat ze dichter op de brommer komen, vind ik best gaaf staan :P ), en wat maakt het dan uit als ze blijven branden? iedereen snapt toch wel wanneer je links/rechts wilt gaan :lol:

maken je lampjes van je linkerknipperlicht nog wel contact met je frame(massa). Als je lamphoudertje in je knipperlicht afgebroken is blijven ze ook branden. Ik heb vandaag mijn knipperlicht voorlopig gefikst door de lamphouder met duktape terug in het huis te kleven (massa terug ok) in afwachting van een nieuw stel.
grt
Geo
lespaultje

ik heb toen straks even mijn clignoteur eruit gehaald, en gewoon ff een tikje gegeven, terug ingezet, en ze doen het weer normaal :lol:
reddevil
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door reddevil »

je moest vandaag toch te keuren?
lespaultje

reddevil schreef:je moest vandaag toch te keuren?

yep, en de brommer is goed gekeurd! :D
reddevil
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door reddevil »

hej das goed nieuws! gefeliciteerd! :lol:
lespaultje

dankjewel :D

ja ik had knippers erop gelaten, en die keurder die keek er nog geen eens naar :P zegt van: ja is niet verplicht dus daar kijk ik niet naar :lol:
maar die vent was zelf oldtimer fanaat , dus daar had ik zeker geluk mee !
en op de roller, kwam ie op een snelheid van 35 km/h :roll: op teller geeft ie 40 ongeveer, zie je maar weer dat de tellertjes nooit kloppen :P
reddevil
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door reddevil »

ja dat klopt wel.. volgens mij.. :lol:

als ik 65 rijdt.. rijd een pipedown met zijn neos 60
Pipedown
2000km gereden
2000km gereden
Contacteer:

Bericht door Pipedown »

en als ik 60 rij is het 56-55 km/h.. ongeveer
klopt allemaal geen ruk van.. :roll:
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Als ik mijn teller er-uit-boek (houd op bij 70) zou ik zo ongeveer 85-90 moeten rijden, maar dan haalt jeroen mij in met 65-70 :roll:
Axel

Bericht door Axel »

Als ik naast een vriend zn aerox rijdt en hij gaat 60 op teller rij ik 55 op teller :P
nick_janssen3

Bericht door nick_janssen3 »

ik heb als ik met 60 rijd op de teller rijdt een vriend van mij 70-75 op zijne het is btw een keeway :P
Martijn

Bericht door Martijn »

lespaultje schreef:dankjewel :D

ja ik had knippers erop gelaten, en die keurder die keek er nog geen eens naar :P zegt van: ja is niet verplicht dus daar kijk ik niet naar :lol:
en op de roller, kwam ie op een snelheid van 35 km/h :roll: op teller geeft ie 40 ongeveer, zie je maar weer dat de tellertjes nooit kloppen :P

Waar was je heen geweest ? Welk centrum ?
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Welke maximum snelheid staat er nu op de kentekenpapieren? Verder gefeliciteerd 8)
lespaultje

Martijn schreef:

Waar was je heen geweest ? Welk centrum ?

Ik was naar Veldhoven geweest. Daar kon ik het snelste terecht :wink:
Plaats reactie