lespaultje schreef:oke bedankt ja ik zat er zelf dus ook aan te twijfelen, want tsja, rechterknippers doen het gewoon, maar linker blijft gewoon maar branden kijk daarna doe ik ze er gewoon weer op(ondertussen ga ik ze waarschijnlijk wat inkorten zodat ze dichter op de brommer komen, vind ik best gaaf staan ), en wat maakt het dan uit als ze blijven branden? iedereen snapt toch wel wanneer je links/rechts wilt gaan
maken je lampjes van je linkerknipperlicht nog wel contact met je frame(massa). Als je lamphoudertje in je knipperlicht afgebroken is blijven ze ook branden. Ik heb vandaag mijn knipperlicht voorlopig gefikst door de lamphouder met duktape terug in het huis te kleven (massa terug ok) in afwachting van een nieuw stel.
grt
Geo
ja ik had knippers erop gelaten, en die keurder die keek er nog geen eens naar zegt van: ja is niet verplicht dus daar kijk ik niet naar maar die vent was zelf oldtimer fanaat , dus daar had ik zeker geluk mee !
en op de roller, kwam ie op een snelheid van 35 km/h op teller geeft ie 40 ongeveer, zie je maar weer dat de tellertjes nooit kloppen
ja ik had knippers erop gelaten, en die keurder die keek er nog geen eens naar zegt van: ja is niet verplicht dus daar kijk ik niet naar maar die vent was zelf oldtimer fanaat , dus daar had ik zeker geluk mee ! en op de roller, kwam ie op een snelheid van 35 km/h op teller geeft ie 40 ongeveer, zie je maar weer dat de tellertjes nooit kloppen
ja ik had knippers erop gelaten, en die keurder die keek er nog geen eens naar zegt van: ja is niet verplicht dus daar kijk ik niet naar maar die vent was zelf oldtimer fanaat , dus daar had ik zeker geluk mee ! en op de roller, kwam ie op een snelheid van 35 km/h op teller geeft ie 40 ongeveer, zie je maar weer dat de tellertjes nooit kloppen
Welke maximum snelheid staat er nu op de kentekenpapieren? Verder gefeliciteerd
Waar was je heen geweest ? Welk centrum ?
Ik was naar Veldhoven geweest. Daar kon ik het snelste terecht