Pagina 3 van 4

Geplaatst: 26 dec 2008, 14:01
door paull
Verder kan je ook het meest nieuwe type fs1 nemen, de 2ru. Die heeft dan weer geen schijfrem maar is wel het ''nieuwst''. Neem je een blok uit 86 i.p.v. 73 zit je toch weer met een blok die 13jaar nieuwer is.

Geplaatst: 26 dec 2008, 14:16
door jonnotje
ik ging ook frontaal op een auto, met gangetje van +- 50 aleen de voorpoten van de voorvork krom, mijn frame heeft het overleeft... nieuwe voorvork erin en gaan! :P degelijke brommer is het, heeft soms wat onderhoud, maar bij normaal gebruik gaat hij zeker lang mee! anders hadde we er nu niet op gereden na dik 20 jaar nog

Geplaatst: 26 dec 2008, 14:20
door ginofs1
ja zeker 1 fs1 is levens gevaarlijk: maar dan wel boven de 100 km :lol:

Geplaatst: 26 dec 2008, 17:27
door FS1SE
ja en beneden de 5 klm want dan flikker je om

Geplaatst: 26 dec 2008, 17:29
door reddevil
:lol:

Geplaatst: 26 dec 2008, 22:14
door Pipedown
jonnotje schreef:ik ging ook frontaal op een auto, met gangetje van +- [s]50[/s] 70 aleen de voorpoten van de voorvork krom, mijn frame heeft het overleeft... nieuwe voorvork erin en gaan! :P degelijke brommer is het, heeft soms wat onderhoud, maar bij normaal gebruik gaat hij zeker lang mee! anders hadde we er nu niet op gereden na dik 20 jaar nog

Geplaatst: 26 dec 2008, 22:26
door geo
fs1 rijden is inderdaad ZEER GEVAARLIJK.

Je loopt er een zeker virus mee op, en dat duurt bij mij toch al enkele jaren en er is nog steeds geen genezing in het vooruitzicht.

Geplaatst: 26 dec 2008, 22:27
door reddevil
het FS1 KOOP VIRUS :D

Geplaatst: 27 dec 2008, 13:40
door edje
en wat dacht je van de voordelen van een fs1 tov een moderne brommer? :D

-veel waarde vaster, fs1 zijn de laatste jaren alleen maar duurder geworden. Als je hem gewoon netjes houd kun je hem vaak nog met winst verkopen

- goedkope verzekering, scheel zo honderd europ per jaar

-onderdelen zijn goedkoop

-redelijk uniek

-je kunt aan toertochtjes mee rijden

-zwaar verslavend :lol:

Geplaatst: 27 dec 2008, 15:14
door rise and shine
joscabrio schreef:Kijk dan was hij dus eigenlijk een fs1 toerist :wink:
Ik werk bij Peugeot en zie elke dag kapotte Peugeotjes, maar zijn dan alle Peugeotjes slecht :shock: :wink:


Ja, franse rotzooi :lol:

Geplaatst: 27 dec 2008, 15:17
door rise and shine
jonnotje schreef:ik ging ook frontaal op een auto, met gangetje van +- 50 aleen de voorpoten van de voorvork krom, mijn frame heeft het overleeft... nieuwe voorvork erin en gaan! :P degelijke brommer is het, heeft soms wat onderhoud, maar bij normaal gebruik gaat hij zeker lang mee! anders hadde we er nu niet op gereden na dik 20 jaar nog


Mensen uit het Noorden kunnen gewoon niet rijden :mrgreen:

Geplaatst: 27 dec 2008, 16:12
door edje
paull schreef:Verder kan je ook het meest nieuwe type fs1 nemen, de 2ru. Die heeft dan weer geen schijfrem maar is wel het ''nieuwst''. Neem je een blok uit 86 i.p.v. 73 zit je toch weer met een blok die 13jaar nieuwer is.


nou liever een goed gereviseert 73er blok dan een afgetrapt 2ru geval :wink:

Geplaatst: 27 dec 2008, 17:27
door br3cht
maar het nadeel is natuurlijk, mensen die weten dat fs1 duur is
gaan ze misschien ook rapper stelen

mijn scooter (jaja) en 3andere en een schakel stonden naast elkaar
ze hebben gewoon de mooiste scooter gepakt
aan de andere brommers scheelde iets (kap kapot, veel km's, ...)
het kon even goed zijn dat de mooiste (de fs1 dan) zou gepikt worden

je weet nooit

Geplaatst: 27 dec 2008, 17:35
door reddevil
stuurslot en kettingslot en alles enzo :D

Geplaatst: 27 dec 2008, 21:31
door Triforce
edje schreef:en wat dacht je van de voordelen van een fs1 tov een moderne brommer? :D

-veel waarde vaster, fs1 zijn de laatste jaren alleen maar duurder geworden. Als je hem gewoon netjes houd kun je hem vaak nog met winst verkopen

- goedkope verzekering, scheel zo honderd europ per jaar

-onderdelen zijn goedkoop

-redelijk uniek

-je kunt aan toertochtjes mee rijden

-zwaar verslavend :lol:


ik merk bij mij zelf totaal niks mee met de verzekering, is nog steeds 140 euro, nu 110 wegens 18 jaar