Pagina 3 van 13
Geplaatst: 19 jan 2009, 14:07
door Tombo
YamaSam schreef:het is een meeting, geen meting in mijn ogen
Inderdaad! Ik denk dat je het kort en krachtig hebt samengevat. Dat is de hele opzet van de rit, dit heb ik ook bij alle voorgaande keren duidelijk van te voren gezegd.
Ook al heb je een 400cc RD blok onder je FS1, maakt me niks uit, zolang je je maar gedraagt
Dat een FS1 met 100cc blok geen FS1 is, is onzin, dan zou je ook alle FS1's met imitatieonderdelen moeten weigeren, en daar gaat het nu juist net niet om. Het gaat er om dat we met z'n allen gezellig samenzijn, dan doet het er niet toe of je een 100cc blok hebt of een 20cc blok. Ik zal de rit weer uitzetten en voorop rijden, voorgaande jaren is het altijd goed gegaan, dus dat zal dit jaar ook wel zo zijn.
Overigens geld het ook voor mensen die met een 378 cilinder en een 10mm carburateur rijden dat ze zich normaal moeten gedragen, dus niet alleen snelle brommers.
Geplaatst: 19 jan 2009, 14:15
door Niels
YamaSam schreef:in plaats van ze te willen verbannen, zouden we beter een steunfonds oprichten voor die arme stakkers
en een boekje schrijven "hoe deftig een 50cc tunen zonder valsspelen"


Geplaatst: 19 jan 2009, 14:30
door Yamaha rd50m
Tombo schreef:YamaSam schreef:het is een meeting, geen meting in mijn ogen
Inderdaad! Ik denk dat je het kort en krachtig hebt samengevat. Dat is de hele opzet van de rit, dit heb ik ook bij alle voorgaande keren duidelijk van te voren gezegd.
Ook al heb je een 400cc RD blok onder je FS1, maakt me niks uit, zolang je je maar gedraagt
Dat een FS1 met 100cc blok geen FS1 is, is onzin, dan zou je ook alle FS1's met imitatieonderdelen moeten weigeren, en daar gaat het nu juist net niet om. Het gaat er om dat we met z'n allen gezellig samenzijn, dan doet het er niet toe of je een 100cc blok hebt of een 20cc blok. Ik zal de rit weer uitzetten en voorop rijden, voorgaande jaren is het altijd goed gegaan, dus dat zal dit jaar ook wel zo zijn.
Overigens geld het ook voor mensen die met een 378 cilinder en een 10mm carburateur rijden dat ze zich normaal moeten gedragen, dus niet alleen snelle brommers.
dus de groep niet heel de tijd ophouden

Geplaatst: 19 jan 2009, 15:36
door mpro09
de 100cc's gaan niks harder dan een goede 50er dus zie ik de reden niet waarom ze niet mee zouden mogen doen
en bij een snelle brommer of niet(ongeacht de cc's) kan altijd het gas meer of mider dicht gedraaid worden dus hangt maar van ieder zijn pols(persoon) af
kun je beter mensen persoonlijk een waarschuwing/straf geven dan meteen de groep aanpakken waar ze zich in bevinden
net als ze bij de rollerbank NIET doen

Re: 100cc blokken op de FS1 meeting 2009, kom je dan?
Geplaatst: 19 jan 2009, 15:44
door reddevil
Niels schreef:Ik ben zelf van mening dat op de FS1 meeting FS1's moeten komen.
Geen 100cc's want dat zijn YB100's en motorfietsen.
dus ook geen RD50 enzo
zou eigenlijk FS1/RD50 meeting moeten heten

Geplaatst: 19 jan 2009, 15:49
door Tombo
Oh, RD's zijn wat mij betreft toegestaan.
Geplaatst: 19 jan 2009, 15:50
door mpro09
uiteraard

Geplaatst: 19 jan 2009, 15:50
door Tombo
Behalve zo eentje van zo'n belg

Geplaatst: 19 jan 2009, 16:44
door FS1SE
mpro09 schreef:de 100cc's gaan niks harder dan een goede 50er dus zie ik de reden niet waarom ze niet mee zouden mogen doen
en bij een snelle brommer of niet(ongeacht de cc's) kan altijd het gas meer of mider dicht gedraaid worden dus hangt maar van ieder zijn pols(persoon) af
kun je beter mensen persoonlijk een waarschuwing/straf geven dan meteen de groep aanpakken waar ze zich in bevinden
net als ze bij de rollerbank NIET doen

als dat zo is heb het dus gen nut ze er onder te knuppen, en hoef je dus ook je frame niet te verneuken
Geplaatst: 19 jan 2009, 17:41
door mpro09
wat mij betreft niet nee

maar als er mensen zijn die dat leuk vinden moet dat toch gewoon kunnen?

Re: 100cc blokken op de FS1 meeting 2009, kom je dan?
Geplaatst: 19 jan 2009, 17:45
door rise and shine
reddevil schreef:Niels schreef:Ik ben zelf van mening dat op de FS1 meeting FS1's moeten komen.
Geen 100cc's want dat zijn YB100's en motorfietsen.
dus ook geen RD50 enzo
zou eigenlijk FS1/RD50 meeting moeten heten

een 50cc fs1 is ook een motorfiets

Geplaatst: 19 jan 2009, 17:46
door ronny
Tombo schreef:YamaSam schreef:het is een meeting, geen meting in mijn ogen
Inderdaad! Ik denk dat je het kort en krachtig hebt samengevat. Dat is de hele opzet van de rit, dit heb ik ook bij alle voorgaande keren duidelijk van te voren gezegd.
Ook al heb je een 400cc RD blok onder je FS1, maakt me niks uit, zolang je je maar gedraagt
Dat een FS1 met 100cc blok geen FS1 is, is onzin, dan zou je ook alle FS1's met imitatieonderdelen moeten weigeren, en daar gaat het nu juist net niet om. Het gaat er om dat we met z'n allen gezellig samenzijn, dan doet het er niet toe of je een 100cc blok hebt of een 20cc blok. Ik zal de rit weer uitzetten en voorop rijden, voorgaande jaren is het altijd goed gegaan, dus dat zal dit jaar ook wel zo zijn.
Overigens geld het ook voor mensen die met een 378 cilinder en een 10mm carburateur rijden dat ze zich normaal moeten gedragen, dus niet alleen snelle brommers.
helemaal mee eens
Geplaatst: 19 jan 2009, 18:28
door Triforce
ronny schreef:Tombo schreef:YamaSam schreef:het is een meeting, geen meting in mijn ogen
Inderdaad! Ik denk dat je het kort en krachtig hebt samengevat. Dat is de hele opzet van de rit, dit heb ik ook bij alle voorgaande keren duidelijk van te voren gezegd.
Ook al heb je een 400cc RD blok onder je FS1, maakt me niks uit, zolang je je maar gedraagt
Dat een FS1 met 100cc blok geen FS1 is, is onzin, dan zou je ook alle FS1's met imitatieonderdelen moeten weigeren, en daar gaat het nu juist net niet om. Het gaat er om dat we met z'n allen gezellig samenzijn, dan doet het er niet toe of je een 100cc blok hebt of een 20cc blok. Ik zal de rit weer uitzetten en voorop rijden, voorgaande jaren is het altijd goed gegaan, dus dat zal dit jaar ook wel zo zijn.
Overigens geld het ook voor mensen die met een 378 cilinder en een 10mm carburateur rijden dat ze zich normaal moeten gedragen, dus niet alleen snelle brommers.
helemaal mee eens
Ik vond het goed gaan vorig jaar, een paar stukken waar je gas kon geven en dat hadden we ook gedaan en bleven allemaal achter tombo rijden, en hierna even gewacht op de andere totdat de groep weer compleet was en toen ging het weer verder, ik vond het een goede meeting vorig jaar.
Geplaatst: 19 jan 2009, 18:32
door dewaal
niks geen last van de 100cc manne gehad vorig jaar van mij mogen ze gewoon mee

Geplaatst: 19 jan 2009, 18:35
door Triforce
dewaal schreef:niks geen last van de 100cc manne gehad vorig jaar van mij mogen ze gewoon mee

totaal niks geen gezeur van idd, en als ze een sprint willen trekken dan doen ze dat voor de rit of na de rit.