By frederikthys at 2010-08-26
gekocht voor €250
zo ziet hij er nu uit;

By frederikthys at 2010-08-26
Hoeveel geld hij mij tot nu toe heeft gekost durf ik niet te zeggen. Echt niet...
Frederik schreef:Hoeveel geld hij mij tot nu toe heeft gekost durf ik niet te zeggen. Echt niet...
Laars schreef:jensje36 schreef:De mijne heeft €0 gekost![]()
Ik leende hem zogezegd tot de 1J5 klaar was![]()
Een jaar later nog steeds niets van de man gehoord...en aangezien die mijn adres niet heeft gok ik op een gratis brommer
Verkapte diefstal (lenen zonder terugbrengen)
jensje36 schreef:Laars schreef:jensje36 schreef:De mijne heeft €0 gekost![]()
Ik leende hem zogezegd tot de 1J5 klaar was![]()
Een jaar later nog steeds niets van de man gehoord...en aangezien die mijn adres niet heeft gok ik op een gratis brommer
Verkapte diefstal (lenen zonder terugbrengen)
Hmmm... Ik steel hem niet hoor...wees gerust![]()
Het ligt eigenlijk niet aan mij maar aan hem.
Hij ging een 1J5 voor me in orde maken in ongeveer 2 maand ( dan werd ik 16).
Maar hij maakte hem maar niet in orde, dus besloot hij me zolang de 2RU te lenen.
Ondertussen zijn we al meer dan een jaar verder en de 1J5 is nog steeds niet in orde.
Omdat ik men rijbewijs moet halen en er problemen met de 2RU kwamen werd er hier thuis eens rond de tafel gezeten en een beslissing gemaakt.
We gingen de 2RU overkopen en dus werden er kosten aangedaan![]()
Maar de man heeft nog steeds niets laten weten ( hij heeft men nr./kent men nonkel).
Dus zolang hij er niet achter vraagt...
Hij had de 2RU trouwens gewoon uit zijn tuin gehaald ( van tussenuit 100 andere wegrottende wrakken).
Dus als ik hem terug breng komt hij zoizo terug daar terecht en dat is zonde.
Hij heeft misschien over de 200 yamaha en suzuki oldtimers... waarvan de helft staat weg te rotten.
Hij mist hem heus niet, en de 2RU is beter af bij mij![]()
Als je de man kent ( misschien ken je hem wel, het is Richard uit langdorp) dan begrijp je mijn redenering wel
Samenvatting: Zodra hij me contacteert betaal ik hem heus wel hoor
Lukas251 schreef:Camiel schreef:verder kan hij het ook nog met zn Zippo, zaklamp en met zn tanden (ja het is m 1x gelukt xD)
je kan het zowat met alles doen wat je zoal tegenkomt.
tanden is enkel handig als er echt niks te vinden is