Pagina 3 van 5
Geplaatst: 18 mar 2009, 20:11
door marco
Deze uitlaat is van mij:
Ik twijfel ook of het wel een orginele is,maar de pasvorm is wel 100%
Dat kan je van veel imitatie uitlaten niet zeggen.
Geplaatst: 18 mar 2009, 20:16
door lespaultje
lijkt net of dat gat nog een beetje is uitgeboord bij de ophanging ?
ik heb ook een imi snelle, maar past gewoon zonder problemen
Geplaatst: 18 mar 2009, 20:16
door Tombo
Kan ook zijn dat het een "goede" imitatie is. Ik heb ook een oud imitatiespatbord liggen die beter past als degene die nu verkocht worden (mss jaren 80 voorraad, net zoals dat oude imitateicilinders beter zijn afgewerkt als moderne)
Geplaatst: 18 mar 2009, 20:17
door lespaultje
kwestie van geluk hebben met die imitatie dingen

Geplaatst: 18 mar 2009, 20:28
door jonnotje
marco schreef:Deze uitlaat is van mij:


Ik twijfel ook of het wel een orginele is,maar de pasvorm is wel 100%
Dat kan je van veel imitatie uitlaten niet zeggen.
ik heb er ook precies zo een! ook een perfecte passing

Geplaatst: 18 mar 2009, 20:29
door rise and shine
mijn imi paste ook perfect

Geplaatst: 18 mar 2009, 20:35
door GoM!cky
Ja ge moet er idd een beetje geluk mee hebben...
Marco, kan je misschien ook eens een foto pakken van de achterkant van de bevestiging van jouw uitlaat...
Kan best ook wel een ori zijn de jouwe...
Cheeerss

Geplaatst: 18 mar 2009, 20:38
door Niels
Vind 't wel lastig te herkennen
Ik heb echt geen flauw idee welke nou imi zijn en welke niet

Geplaatst: 18 mar 2009, 20:52
door Niels
Ow ik heb ff een folder bekeken:
Ik denk toch redelijk duidelijk te zien dat die een doorgetrokken naad heeft

Wat denken jullie?
Geplaatst: 18 mar 2009, 20:54
door Tombo
Kijk ook naar de ophangbeugel bij de achterbrugas. Dat is niet zo'n rechte ophanging, maar heeft dezelfde vorm als zo'n "Luhac" ophanging
Geplaatst: 18 mar 2009, 21:00
door jerrow
ik heb een andere theorie...
Ik kan natuurlijk mis zijn hé...
Die naad die doorloopt is voor de landen met pedalen...
De naad die onderbroken is, is voor de landen die geen pedalen heeft omdat die kick ook anders loopt dan eentje met pedalen en een steppenbalk heeft
Zou dit kunnen zijn...?
En, nee, ik ben nog steeds niet overtuigd

Geplaatst: 18 mar 2009, 21:02
door Tombo
Kijk dan naar de ophangbeugel

Ik ben er van overtuigt dat het gewoon imitatie is.

Weliswaar een goede imitatie, laat dat duidelijk zijn

Geplaatst: 18 mar 2009, 21:02
door Niels
Geen idee, voor zover ik weet hebben deze uitlaten alleen in Engeland gereden, en daar hadden ze pedalen.
Of zijn er ook folders of boekjes die bevestigen dat ze in België oid. ook met die uitlaten reden?
Geplaatst: 18 mar 2009, 21:03
door jerrow
Tombo schreef:Kijk dan naar de ophangbeugel

Ik ben er van overtuigt dat het gewoon imitatie is.

Weliswaar een goede imitatie, laat dat duidelijk zijn

Die op de foto is ook een engelse fs1

Geplaatst: 18 mar 2009, 21:04
door jerrow
Gino ging toch uitsluitsel geven...
ginofs1 schreef:een paar jaar geleden toen ik 16 was had ik een naad uitlaat met onderbrekingen er tussen.
dus ik weet zeker dat ze er in 1979 al waren.
het waren toe snelle uitlaten die er standaard niet onder zaten.