Pagina 3 van 5
					
				
				Geplaatst: 18 mar 2009, 20:11
				door marco
				Deze uitlaat is van mij:
Ik twijfel ook of het wel een orginele is,maar de pasvorm is wel 100% 
Dat kan je van veel imitatie uitlaten niet zeggen.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 mar 2009, 20:16
				door lespaultje
				lijkt net of dat gat nog een beetje is uitgeboord bij de ophanging ?
ik heb ook een imi snelle, maar past gewoon zonder problemen
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 mar 2009, 20:16
				door Tombo
				Kan ook zijn dat het een "goede" imitatie is. Ik heb ook een oud imitatiespatbord liggen die beter past als degene die nu verkocht worden (mss jaren 80 voorraad, net zoals dat oude imitateicilinders beter zijn afgewerkt als moderne)
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 mar 2009, 20:17
				door lespaultje
				kwestie van geluk hebben met die imitatie dingen  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 mar 2009, 20:28
				door jonnotje
				marco schreef:Deze uitlaat is van mij:


Ik twijfel ook of het wel een orginele is,maar de pasvorm is wel 100% 
Dat kan je van veel imitatie uitlaten niet zeggen.
 
ik heb er ook precies zo een! ook een perfecte passing 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 mar 2009, 20:29
				door rise and shine
				mijn imi paste ook perfect 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 mar 2009, 20:35
				door GoM!cky
				Ja ge moet er idd een beetje geluk mee hebben...
Marco, kan je misschien ook eens een foto pakken van de achterkant van de bevestiging van jouw uitlaat...
Kan best ook wel een ori zijn de jouwe...
Cheeerss  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 mar 2009, 20:38
				door Niels
				Vind 't wel lastig te herkennen  
 
Ik heb echt geen flauw idee welke nou imi zijn en welke niet 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 mar 2009, 20:52
				door Niels
				Ow ik heb ff een folder bekeken:
Ik denk toch redelijk duidelijk te zien dat die een doorgetrokken naad heeft  

 Wat denken jullie?
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 mar 2009, 20:54
				door Tombo
				Kijk ook naar de ophangbeugel bij de achterbrugas.  Dat is niet zo'n rechte ophanging, maar heeft dezelfde vorm als zo'n "Luhac" ophanging
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 mar 2009, 21:00
				door jerrow
				ik heb een andere theorie...
Ik kan natuurlijk mis zijn hé...
Die naad die doorloopt is voor de landen met pedalen...
De naad die onderbroken is, is voor de landen die geen pedalen heeft omdat die kick ook anders loopt dan eentje met pedalen en een steppenbalk heeft  
 
Zou dit kunnen zijn...?
En, nee, ik ben nog steeds niet overtuigd  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 mar 2009, 21:02
				door Tombo
				Kijk dan naar de ophangbeugel 

 Ik ben er van overtuigt dat het gewoon imitatie is. 

 Weliswaar een goede imitatie, laat dat duidelijk zijn 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 mar 2009, 21:02
				door Niels
				Geen idee, voor zover ik weet hebben deze uitlaten alleen in Engeland gereden, en daar hadden ze pedalen.
Of zijn er ook folders of boekjes die bevestigen dat ze in België oid. ook met die uitlaten reden?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 mar 2009, 21:03
				door jerrow
				Tombo schreef:Kijk dan naar de ophangbeugel 

 Ik ben er van overtuigt dat het gewoon imitatie is. 

 Weliswaar een goede imitatie, laat dat duidelijk zijn 

 
Die op de foto is ook een engelse fs1  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 18 mar 2009, 21:04
				door jerrow
				Gino ging toch uitsluitsel geven... 
ginofs1 schreef:een paar jaar geleden toen ik 16 was had ik een naad uitlaat met onderbrekingen er tussen.
dus ik weet zeker dat ze er in 1979 al waren.
het waren toe snelle uitlaten die er standaard niet onder zaten.