E&M hier met latijn(nog wel), ik sta voor SE een 5.1, en ik gok dat ik voor CE rond de 3 zal halen dus grote kans dat k gewoon latijn laat vallen en het dus 6 jaar voor niks heb gedaan
Ja, das eigenlijk nog wel de moeilijkste leestoets van de 3 die ik krijg (NL, Engels en Duits)
Jij hebt zeker pretpakket ! N&T 4 Life
Haha nee Heb E&M met Grieks. En Duits is een extra vak. Doe in 8 vakken eindexamen C&M is pretpakket
Zeker weten wel, ik doe N&T + Latijn, ik doe in 6 vakken eindexamen. Grappig ik dacht dat alle fs1 rijders fo sho een natuurprofiel hadden :
Ik wilde wel altijd N&T gaan doen, maar toen ik eenmaal bezig was met scheikunde ben ik toch maar van gedachte veranderd Ben verder wel een "technisch" ingesteld persoon, dus dat komt wel mooi uit met de FS1
Idd, en met technische opleiding heb je dat toch niet nodig. Als je nou iets met geneeskunde of biologie deed, dan kan ik 't we begrijpen ofzeauw Rauwe technische shit 4 laif Wat ga jij nu hierna doen mitchel, weet je dat al?
Tombo schreef:Idd, en met technische opleiding heb je dat toch niet nodig. Als je nou iets met geneeskunde of biologie deed, dan kan ik 't we begrijpen ofzeauw Rauwe technische shit 4 laif Wat ga jij nu hierna doen mitchel, weet je dat al?
mpro09 schreef:wist je dat over 2.5 zuiper brommer en motor rijden voor het leven