
Mooiste zuiger van 2009!!
-
- 10000km gereden
- Berichten: 14285
- Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
- Locatie: Hilversum
- Contacteer:
-
- 1250km gereden
- Berichten: 1381
- Lid geworden op: 23 mei 2008, 14:51
- Locatie: Zwolle
drummer schreef:paull schreef:drummer schreef:ja maar hoe kan dit in 3 maandjes gebeurd zijn? :S
heb er niet raar mee gedaan ofzo...
Dit lijkt op 2 dingen;
--Een immi k*t zuiger of cylinder
--Je krukas is naar de klote
wel een (immi) f5b uit almere ja
hoe controleer ik de krukas?
Kijk naar de speling, check it: http://www.fs1.nl/nl/index.php?show=artikelen&id=58
-
- 500km gereden
- Berichten: 827
- Lid geworden op: 30 mar 2009, 16:45
- Locatie: Nieuwendijk (ZH)
ik kijk ff naar de kurkas
(niet meer vandaag)
wat zal ik doen?
50cc FS1 (35E inc zuiger ex pakking) @ jmpb
60cc F5B (45E inc zuiger ex pakking) @ jmpb
+ kop (niet te vinden @ jmpb)
of
En hoeveel harder gaatie met 60cc? Hij ging met 50cc zo'n 60-65km/u
(niet meer vandaag)
wat zal ik doen?
50cc FS1 (35E inc zuiger ex pakking) @ jmpb
60cc F5B (45E inc zuiger ex pakking) @ jmpb
+ kop (niet te vinden @ jmpb)
of
ginofs1 schreef:maar nu heb je een goede reden om hem naar de 43 mm te boren (25 euro)
en een nieuwe zuiger (12,50 euro)
En hoeveel harder gaatie met 60cc? Hij ging met 50cc zo'n 60-65km/u
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9573
- Lid geworden op: 24 jan 2007, 16:00
- Locatie: Bolt'n City
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Berichten: 12187
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 19:02
- Locatie: Mariakerke-Gent-Baasrode
- Contacteer:
-
- 500km gereden
- Berichten: 827
- Lid geworden op: 30 mar 2009, 16:45
- Locatie: Nieuwendijk (ZH)
Aftermarket F5B
Deze cilinder heeft ongeveer dezelfde karakteristiek als een originele F5B cilinder; veel kracht onderin, en een redelijk hoge top. Ook deze cilinder is er in een 50cc en in een 60cc uitvoering. De 60cc cilinder is daarbij een echte koppelcilinder, met een hogedruk-kop rijd dit als een tractor! Voor de rest geldt voor deze cilinders hetzelfde als de aftermarket FS1 cilinders qua kwaliteitseigenschappen. De snelheid van deze cilinders ligt rond de 70 km/h, maar ook hier zijn weer uitzonderingen in.
Staat me wel aan
Deze cilinder heeft ongeveer dezelfde karakteristiek als een originele F5B cilinder; veel kracht onderin, en een redelijk hoge top. Ook deze cilinder is er in een 50cc en in een 60cc uitvoering. De 60cc cilinder is daarbij een echte koppelcilinder, met een hogedruk-kop rijd dit als een tractor! Voor de rest geldt voor deze cilinders hetzelfde als de aftermarket FS1 cilinders qua kwaliteitseigenschappen. De snelheid van deze cilinders ligt rond de 70 km/h, maar ook hier zijn weer uitzonderingen in.
Staat me wel aan

- Aad
- 1500km gereden
- Berichten: 1773
- Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
- Locatie: Rijssen - Overijssel
- Contacteer: