Pagina 3 van 100
Geplaatst: 04 nov 2009, 13:57
door Roberto.B
Triforce schreef:Roberto.B schreef:het lijkt me wel leuk om wat geweren van ww2 op te graven
ik woon 1 km van vliegbasis leeuwarden af
en die vliegbasis is ontstaan in de ww2 door duitsers
waarom heb ik je dan nooit zien rijden als je 1km van vlgb leeuwarden woont als ik daar op stage was vorig jaar.
Ik ga dit jaar 23 weken op stage in leeuwarden dus misschien dat ik je nog zie rijden
maar hij moet ver uitslaan om echt iets te vinden, of het ligt heel diep dat kan ook nog dan geeft hij maar een zacht piepje
loop je er al stage.
ik heb er drie weken stage gelopen bij voertuigonderhoud
ga jij daar ook stage lopen.
is egt heel leuk daar
voor mijn huis staat nog een rijtjes huis.
dan komt het weiland en dan de vliegbasis
Geplaatst: 04 nov 2009, 14:08
door Daan1990
Ik vind het ook heel ranzig als je zo'n verroeste uitlaatbocht hebt, dan heb ik liever ranzig tape eromheen. Ik heb gezien dat de meeste motorrijders slangenklemmen gebruiken om het tape op de plaats te houden, ik denk dat motoruitlaten sowieso meer te verdragen krijgen dan auto's en al helemaal die van 2takt. Die van mij wordt echt zo heet!
Dank voor de reactie!
Geplaatst: 04 nov 2009, 14:31
door Triforce
Roberto.B schreef:Triforce schreef:Roberto.B schreef:het lijkt me wel leuk om wat geweren van ww2 op te graven
ik woon 1 km van vliegbasis leeuwarden af
en die vliegbasis is ontstaan in de ww2 door duitsers
waarom heb ik je dan nooit zien rijden als je 1km van vlgb leeuwarden woont als ik daar op stage was vorig jaar.
Ik ga dit jaar 23 weken op stage in leeuwarden dus misschien dat ik je nog zie rijden
maar hij moet ver uitslaan om echt iets te vinden, of het ligt heel diep dat kan ook nog dan geeft hij maar een zacht piepje
loop je er al stage.
ik heb er drie weken stage gelopen bij voertuigonderhoud
ga jij daar ook stage lopen.
is egt heel leuk daar
voor mijn huis staat nog een rijtjes huis.
dan komt het weiland en dan de vliegbasis
Ik ben vanaf volgende jaar week 2 daar op stage.
en jah op vliegbasis leeuwarden jah

Geplaatst: 04 nov 2009, 15:25
door koppel
ik zou die uitlaatbocht niet intapen, een 2takt raakt een deel van z'n verbrandingswarmte kwijt via de bocht............en een fs1 koelt al zo slecht.
Geplaatst: 04 nov 2009, 17:23
door Tombo
Voor het beste rendement moet je je uitlaat zo warm mogelijk houden
Geplaatst: 04 nov 2009, 17:24
door Twowheeler
Straks gaat iedereen z'n uitlaat isoleren

Geplaatst: 04 nov 2009, 22:11
door pee67
Wat is het verschil tussen velgen van de honda ss50 en de FS1
en dan bedoel ik incl spaken en naven?
Zijn deze uitwisselbaar?
Geplaatst: 05 nov 2009, 00:48
door paull
pee67 schreef:Wat is het verschil tussen velgen van de honda ss50 en de FS1
en dan bedoel ik incl spaken en naven?
Zijn deze uitwisselbaar?
ja precies hetzelfde qua spaken
Geplaatst: 05 nov 2009, 19:52
door Mph
Hallo,
Me achtertandwiel zit een beetje los, suggesties om dit te verhelpen?
En nee, de bouten zitten niet los.
Groeten bram
Geplaatst: 05 nov 2009, 19:56
door fs-ael
Normaal houden de bouten het tandwiel vast
Heb je niet een oud type tandwiel (grootgat) op een nieuw type naaf (klein gat ) zitten ?
foto ?
Geplaatst: 05 nov 2009, 19:58
door Tombo
Teveel speling op je rubbers (als je een oud type achterwiel hebt met losse tandwieldrager?)?
Geplaatst: 05 nov 2009, 20:02
door Mph
fs-ael schreef:Normaal houden de bouten het tandwiel vast
Heb je niet een oud type tandwiel (grootgat) op een nieuw type naaf (klein gat ) zitten ?
foto ?
Ik zal morgen even kijken!
Maar ik denk dat de vertanding standaard is, want de vorige eigenaar had het niet gedaan.
Het is trouwens een 2ru dus het nieuwe type tandwiel neem ik aan.
Geplaatst: 05 nov 2009, 20:03
door Tombo
Jah. Dan zit het tandwiel gewoon met 4 bouten vast, dus als je tandwiel los zit, zitten je bouten los.
Geplaatst: 06 nov 2009, 00:37
door Triforce
weet 1 van de yb100 jongens of de carterdeksel van de inlaat kant ook op de fs1 blok past?
Carberateur schoonmaken + olie peilen
Geplaatst: 06 nov 2009, 11:08
door Mph
Hallo,
Ik heb weer een paar vragen.
Ik wil me carberateur schoonmaken, hoe kan ik dat doen? En waar moet ik hem in laten weken?
Ook heb ik net me olie gepeild en er bevindt zich geen olie op het peilstokje, is dat stokje betrouwbaar?
En kan ik om te kijken wat er aan olie inzit alles eruit laten lopen en dan kijken hoeveel het is?
Ik hoor het wel!