Geplaatst: 12 okt 2010, 18:23
soms krijg je het gewoon niet perfect...........................heb zelf een fs1 met setup:
-immi naamloze cylinder met f5b karakter
-normale zuiger met twee veren
-membraan inlaat
-16mm origineel mikuni, 200 sproeier kort, gasnaald één groef naar onderen (dus ietsje rijker), luchtschroef ongeveer 2 hele slagen naar buiten gedraaid (2x360 graden)
-snelle immi luhac pijp met complete demper
-ik dacht 13 vtw en 41 atw
-onsteking helemaal in orde
-kop standaard 50cc
rijdt echt prima, maar bij wegtrekken vanuit nul of bij rustig toeren in de stad en dan ineens versnellen; viertakten, roken............duurt maar kort maar is soms toch irritant.
alles al geprobeerd, ik laat het zo.............200 sproeier is idioot groot, maar bij iets kleiner (heb zelfs 195 geprobeerd)..................gaat ie voluit al inhouden, moet ik de choke gebruiken om 'm op gang te houden.
Hij zuipt ook als een beest................deel van de benzine gaat volgens mij zo de uitlaat in.............denk dat de poorttiming niet helemaal klopt.
-immi naamloze cylinder met f5b karakter
-normale zuiger met twee veren
-membraan inlaat
-16mm origineel mikuni, 200 sproeier kort, gasnaald één groef naar onderen (dus ietsje rijker), luchtschroef ongeveer 2 hele slagen naar buiten gedraaid (2x360 graden)
-snelle immi luhac pijp met complete demper
-ik dacht 13 vtw en 41 atw
-onsteking helemaal in orde
-kop standaard 50cc
rijdt echt prima, maar bij wegtrekken vanuit nul of bij rustig toeren in de stad en dan ineens versnellen; viertakten, roken............duurt maar kort maar is soms toch irritant.
alles al geprobeerd, ik laat het zo.............200 sproeier is idioot groot, maar bij iets kleiner (heb zelfs 195 geprobeerd)..................gaat ie voluit al inhouden, moet ik de choke gebruiken om 'm op gang te houden.
Hij zuipt ook als een beest................deel van de benzine gaat volgens mij zo de uitlaat in.............denk dat de poorttiming niet helemaal klopt.