Ik weet hoe het is, mijn hand was ook een keer ingetaped maar dat had ik er na 2 dagen al weer afgehaald ik werd er helemaal gek van.
De huisarts had het veel te strak gedaan.
marco schreef:Ik weet hoe het is, mijn hand was ook een keer ingetaped maar dat had ik er na 2 dagen al weer afgehaald ik werd er helemaal gek van. De huisarts had het veel te strak gedaan.
Was het vroeger maar zo makkelijk voor mij want ik heb al 4 keer mijn onder arm gebroken gehad, 2x links en 2x rechts (wel evenredig :p) laatste was een dubbele bot breuk want mij pols ruste op mijn onder arm, en met gips mag je al helemaal niet douchen en dat 4 á 5 weken lang.
Ik heb dat voor m'n knieën gehad (ziekte van osgoodschlatter)
4 weken lang gips van boven tot onder.
Douchen deed ik toen met zo'n condoom om m'n been heen.
Toen ik mn vinger had gebroken, had ik idd ook zo een douche-zak er omheen. Maar is ook lastig.
Kan ook mn pols niet buigen, dus die hand is sowieso wat onbruikbaar.
En ik word er ook gek van, dat tape trekt aan alle kanten aan mijn huid! En de pijn wordt niet eens minder Nog even paar dagen volhouden..
Phil M schreef:wist je dat de DT gisteren avond eerste klappen heeft gegeven wist je dat eind van de week misschien rijden
Wist je dat mij dit doet denken dat ik mijn eigen DT helemaal uit elkaar moet halen en weer op gaan knappen, want hij is een beetje aan het verroesten.
Wist je dat ik daar niet zo'n heel zin in heb.