Pagina 3 van 7

Geplaatst: 09 jan 2011, 21:38
door Jeti
Tombo schreef:Biedingen van 1000 euro. Hoop geld voor een brommer waar praktisch alles aan vervangen of gespoten moet worden

Die van Laars was ook 1500 en in ongeveer gelijke staat. Blijkbaar zijn dat de prijzen.

Laars heeft wel een versnelling extra?

Geplaatst: 09 jan 2011, 21:40
door Twowheeler
die van laars was harder, zat beduidend minder roest aan 8)

Geplaatst: 09 jan 2011, 23:20
door tim007
sorry mede leifhebbers/freaks

het is inderdaad de fs1 p op mp

hij is verkocht ook,ging zeer snel


het blijft toch wel kriebelen zo n fs1

later een mooie en goede kopen

in 1 keer klaar en houden dan maar

Groet

Geplaatst: 09 jan 2011, 23:41
door athenayamaha
tim007 schreef:sorry mede leifhebbers/freaks

het is inderdaad de fs1 p op mp

hij is verkocht ook,ging zeer snel


het blijft toch wel kriebelen zo n fs1

later een mooie en goede kopen

in 1 keer klaar en houden dan maar

Groet
Ohhh jammer man! hier had je zo'n mooie brommer kunnen maken!

Geplaatst: 10 jan 2011, 08:54
door Laars
Twowheeler schreef:die van laars was harder, zat beduidend minder roest aan 8)


Klopt.
Plus het feit dat het een echte 69 er is met de bijzondere "äfwijkingen".
en een 5 bak.

Geplaatst: 10 jan 2011, 16:14
door Camiel
tim007 schreef:sorry mede leifhebbers/freaks

het is inderdaad de fs1 p op mp

hij is verkocht ook,ging zeer snel


het blijft toch wel kriebelen zo n fs1

later een mooie en goede kopen

in 1 keer klaar en houden dan maar

Groet


is die dus voor 650€ weg gegaan :shock: :shock: :shock: :shock: ???

Geplaatst: 10 jan 2011, 17:05
door the_destroyers
Camiel schreef:
tim007 schreef:sorry mede leifhebbers/freaks

het is inderdaad de fs1 p op mp

hij is verkocht ook,ging zeer snel


het blijft toch wel kriebelen zo n fs1

later een mooie en goede kopen

in 1 keer klaar en houden dan maar

Groet


is die dus voor 650€ weg gegaan :shock: :shock: :shock: :shock: ???



1000 dacht ik... ;)

Geplaatst: 10 jan 2011, 17:40
door Camiel
ah oke, laatste bod dat ik zag was 650 dus daarom dacht ik dat :P

Geplaatst: 10 jan 2011, 17:52
door the_destroyers
Camiel schreef:ah oke, laatste bod dat ik zag was 650 dus daarom dacht ik dat :P


Ja, ma gisteren stond er ook 1000 bij! ;)

Geplaatst: 10 jan 2011, 17:56
door Camiel
ah niet gezien :P

Geplaatst: 10 jan 2011, 18:04
door the_destroyers
Camiel schreef:ah niet gezien :P


:lol: vind het wel zonde, maja was wel nog heel veel werk aan.

Geplaatst: 10 jan 2011, 19:01
door Jeti
Biedingen zeggen sowieso niets. Hij had gevraagd of mensen wilden bellen bij interesse.

Geplaatst: 12 jan 2011, 09:49
door Swizzer
Jammer hoor! Ik heb ook sinds kort een FS1 en woon in Veenendaal.
Maar goed, maybe in the future...

Geplaatst: 12 jan 2011, 10:21
door fs1man
Ik denk dat een orange witje velen malen zeldzamer is dan een rood of blauw/witje.
Als ik hier zie wat laars allemaal doet aan die blauwe denk ik dat het niets uit gemaakt heeft in wat voor staat de fs1 was.
Voor mij maakt het niet zoveel uit of er nou een 4 of een 5 bak onder zit maar ik kan me voorstellen dat voor sommige een 5 bak zoveel meerwaarde heeft.
Waar laars mee bezig is heb ik veel bewondering voor ik weet zelf dat vooral het zoeken naar de juiste onderdelen veel tijd in beslag neemt maar toch ook wel leuk is.
Ik zelf heb de fout gemaakt om aan meerdere fs1,tjes tegelijk te beginnen waardoor het eind resultaat het net niet was.
Nu ben ik geen voorstander van geheel originele fs1,tjes ik bouw ze liever zoals ik ze wil en hoe ze waren in de jaren 70.

Geplaatst: 12 jan 2011, 10:48
door Jeti
joscabrio schreef:Ik denk dat een orange witje velen malen zeldzamer is dan een rood of blauw/witje.
Als ik hier zie wat laars allemaal doet aan die blauwe denk ik dat het niets uit gemaakt heeft in wat voor staat de fs1 was.
Voor mij maakt het niet zoveel uit of er nou een 4 of een 5 bak onder zit maar ik kan me voorstellen dat voor sommige een 5 bak zoveel meerwaarde heeft.
Waar laars mee bezig is heb ik veel bewondering voor ik weet zelf dat vooral het zoeken naar de juiste onderdelen veel tijd in beslag neemt maar toch ook wel leuk is.
Ik zelf heb de fout gemaakt om aan meerdere fs1,tjes tegelijk te beginnen waardoor het eind resultaat het net niet was.
Nu ben ik geen voorstander van geheel originele fs1,tjes ik bouw ze liever zoals ik ze wil en hoe ze waren in de jaren 70.

Ik denk dat laars erg veel geluk heeft gehad dat zijn fs1 compleet was, incl de bijzondere onderdelen. Dat is dan een leuke basis voor restauratie.
Die van mij is gelukkig ook redelijk compleet (okay, geen P-tje dan..). Afgezien van een paar dingen die stuk zijn (zoals zadel, spatbord, tank en hendels..)

Ik waardeer het dat je het maakt zoals jij het wilt, zoals ze vroegah ook deden.