the_destroyers schreef:Nog een vraag heeft iemand met een 2ru vliegwiel ervaring met het afstellen van de ontsteking volgens wat sam daar uitlegt? (zie faq ontsteking)
Met een 2ru vliegwiel + complete ontsteking is maar 1 ding juist om te doen: bij mij inleveren, want ik zoek er nog 1. En als je er meer hebt, moet de rest naar Gino.
Sorry jeti, voorlopig houd ik ze bij.
Een vraagje nog is het schema van een fs1(PD)= aan het schema van een yamaha fs1P??? (het elektrisch schema)
Laatst gewijzigd door the_destroyers op 27 mar 2011, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
het inrijden heeft voornamelijk tot doel dat de zuigerveren zich goed gaan zetten tegen de cylinderwand, als je na inrijden weer nieuwe monteert kan je weer gaan inrijden............zo blijf je aan de gang.
ja,
tenzij je echt een gighantische meuk in je blok heb .
je kan kiezen hem eerst even warm te laten draaien, al vind ik dat het er koud ook wel goed uitstroomt (ligt wel aan wat voor soort olie natuurlijk)
Oke dan laat ik hem even gewoon warmdraaien en dan aftappen Denk dat de meuk el meevalt en mocht ik toch zien dat er veel andere zooi uitstroomt dan haal ik desnoods koppelingskap er ofzo af en dan even schoonmaken
Zijn allemaal gelijk. Tenzij er een contactslot met 4 standen, een weerstand en een extra lichtschakelaar op de koplamp zitten, dan moet je het FS50 schema pakken.