Pagina 3 van 101
Geplaatst: 27 mar 2011, 21:43
door the_destroyers
Jeti schreef:the_destroyers schreef:Nog een vraag heeft iemand met een 2ru vliegwiel ervaring met het afstellen van de ontsteking volgens wat sam daar uitlegt? (zie faq ontsteking)

Met een 2ru vliegwiel + complete ontsteking is maar 1 ding juist om te doen:
bij mij inleveren, want ik zoek er nog 1.
En als je er meer hebt, moet de rest naar Gino.
Sorry jeti, voorlopig houd ik ze bij.
Een vraagje nog is het schema van een fs1(PD)= aan het schema van een yamaha fs1P??? (het elektrisch schema)

Geplaatst: 27 mar 2011, 21:55
door marco
Twowheeler schreef:moet ik voor een prox zuiger ook echt prox zuigerveren gebruiken?
Normale veren passen ook goed heb het net nog nagekeken.
Geplaatst: 28 mar 2011, 08:34
door koppel
het inrijden heeft voornamelijk tot doel dat de zuigerveren zich goed gaan zetten tegen de cylinderwand, als je na inrijden weer nieuwe monteert kan je weer gaan inrijden............zo blijf je aan de gang.
Geplaatst: 28 mar 2011, 08:47
door Twowheeler
Ok, nieuwe monteren is dus onzin.
Bedankt!

Geplaatst: 28 mar 2011, 18:08
door Roberto.B
he , mijn koppeling slipt door bij veel gas geven
wat kan het allemaal zijn?
alvast bedankt
Geplaatst: 28 mar 2011, 18:11
door the_destroyers
Een vraagje nog is het schema van een fs1(PD)= aan het schema van een yamaha fs1P??? (het elektrisch schema)
Geplaatst: 28 mar 2011, 18:11
door marco
Roberto.B schreef:he , mijn koppeling slipt door bij veel gas geven
wat kan het allemaal zijn?
alvast bedankt
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=5320
Geplaatst: 29 mar 2011, 14:00
door Camiel
Als je olie in je blok gaat verversen, dan doe je de aftapbout onder het blok los met een bakje eronder he?
maar moet je dan je blok nog eens doorspoelen met iets zodat er geen kleine zooi/ restjes van iets achter blijft?
Of direct na dat alles afetapt is bout er weer in en dan de nieuwe olie erin??
Geplaatst: 29 mar 2011, 14:14
door Twowheeler
ja,
tenzij je echt een gighantische meuk in je blok heb

.
je kan kiezen hem eerst even warm te laten draaien, al vind ik dat het er koud ook wel goed uitstroomt (ligt wel aan wat voor soort olie natuurlijk)
Geplaatst: 29 mar 2011, 14:33
door Camiel
Oke dan laat ik hem even gewoon warmdraaien en dan aftappen

Denk dat de meuk el meevalt

en mocht ik toch zien dat er veel andere zooi uitstroomt dan haal ik desnoods koppelingskap er ofzo af en dan even schoonmaken

Geplaatst: 29 mar 2011, 16:53
door marco
Gewoon vanavond leeg laten lopen en morgen ochtend bijvullen dan is de meeste olie er wel uit.
Er zit dan nog meer in dan je denkt.
Geplaatst: 29 mar 2011, 20:31
door the_destroyers
Heb je voor een plaatjestank een speciale soort benzine kraantje nodig? of was dit zo voor een ander type?
Mvg Nick
Geplaatst: 29 mar 2011, 21:14
door NIX
Er hoort een ander kraantje op, maar de latere types passen gewoon.
Geplaatst: 30 mar 2011, 13:07
door the_destroyers
NIX schreef:Er hoort een ander kraantje op, maar de latere types passen gewoon.
Ok, bedankt. En bij de elektrische schema's, ik heb een street, moet ik dan die van een fs1-H of fs1P nemen? of is dat gelijk?
Geplaatst: 30 mar 2011, 19:08
door NIX
Zijn allemaal gelijk. Tenzij er een contactslot met 4 standen, een weerstand en een extra lichtschakelaar op de koplamp zitten, dan moet je het FS50 schema pakken.