Pagina 3 van 4
					
				
				Geplaatst: 24 jan 2012, 22:52
				door marco
				Vincent2 schreef:stat sproeier, is dat de sproeier waar de hoofdsproeier ingedraaid wordt?
Nee dat is dat hele kleine sproeiertje moet je heel goed kijken naast de hoofdsproeier zit een beetje verdiept.
Kun je er met een klein schroevendraaiertje uitdraaien en schoonmaken.
 
			
					
				
				Geplaatst: 24 jan 2012, 22:52
				door yamaha_fs1_2ru
				was toch ook een keer zoiets met de vlotterbak en vlotternaald die niet op elkaar paste.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 jan 2012, 22:54
				door marco
				yamaha_fs1_2ru schreef:was toch ook een keer zoiets met de vlotterbak en vlotternaald die niet op elkaar paste.
Vlotter en vlotternaald 
 
 
Past wel maar werkt niet goed.
 
			
					
				
				Geplaatst: 24 jan 2012, 22:55
				door yamaha_fs1_2ru
				kan dat niet de oorzaak zijn?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 jan 2012, 22:58
				door marco
				Nee denk het niet.
Denk zelf dat het de krukaskeerring is waar die valse lucht aanzuigt als de motor een beetje warm word.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 jan 2012, 23:00
				door henkie22222
				Trekt je tank niet vacuüm? Als je een stuk hebt gereden en hij slaat af, en je draait dan de tankdop af. En je hoort dan een aanzuigend geluid dan trekt je tank vacuüm
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 jan 2012, 23:06
				door Vincent2
				henkie22222 schreef:Trekt je tank niet vacuüm? Als je een stuk hebt gereden en hij slaat af, en je draait dan de tankdop af. En je hoort dan een aanzuigend geluid dan trekt je tank vacuüm
Ja dat doet hij idd, heb ik al eens gemerkt effe terug. Is dat niet normaal?
 
			
					
				
				Geplaatst: 24 jan 2012, 23:09
				door ginofs1
				Het kan zijn dat je bobine door slaat als hij warm word.
Bougie kan ook gaar zijn, maar ik denk zelf een brandstof probleem
Vlotter en ventiel nog goeden.
zo als NIX zegt, goed naar je kraan en tank gekeken.
Weet niet of het door het filmpje komt , maar je blok klinkt aardig gaar.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 jan 2012, 23:10
				door Vincent2
				ginofs1 schreef:Het kan zijn dat je bobine door slaat als hij warm word.
Bougie kan ook gaar zijn, maar ik denk zelf een brandstof probleem
Vlotter en ventiel nog goeden.
zo als NIX zegt, goed naar je kraan en tank gekeken.
Weet niet of het door het filmpje komt , maar je blok klinkt aardig gaar.
Bobine zou ook kunnen. Gaar in de zin van versleten tandwielen vanbinnen ofwa? Zit wel geen uitlaatdemper op
 
			
					
				
				Geplaatst: 24 jan 2012, 23:21
				door ginofs1
				Hij klinkt erg schraal .
Lagers zuiger, alles aardig versleten.
Maar dat zeg ik misschien komt het door de film.
En volgen NIX ben ik een mierenneuker dus het zal wel meevallen.
 
 

 
			
					
				
				Geplaatst: 25 jan 2012, 00:41
				door marco
				Ik heb je andere filmpjes op youtube van je fs1 eens goed bekeken maar die fs1 al aardig verbeund en verkloot.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 25 jan 2012, 01:18
				door Vincent2
				marco schreef:Ik heb je andere filmpjes op youtube van je fs1 eens goed bekeken maar die fs1 al aardig verbeund en verkloot.
Niet dat degene waar ik nu mee rijd veel beter is maar dat is een andere met tankset gewisselt
 
			
					
				
				Geplaatst: 25 jan 2012, 10:09
				door NIX
				Niet zo lullen, tanks en kraantje schoonmaken, andere dop pakken of gaan rijden en kijken of het probleem er weer is en of het overgaat door simpeleg de dop eraf te draaien onder het rijden.
En als je FS1 verder een bende is, zit je dan niet de mensen hun tijd te verdoen? Maak het gewoon in orde, het ding hoeft niet mooi te zijn, maar wat erop zit kan wel gewoon goed genoeg zijn en fatsoenlijk afgesteld.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 25 jan 2012, 10:16
				door koppel
				waarschijnlijk hebben cylinder en zuiger nu zoveel schade door de warmlopers dat ie blijft warmlopen, trek de boel eens los en kijk er naar.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 25 jan 2012, 19:34
				door gklijnhout
				Vincent2 schreef:henkie22222 schreef:Trekt je tank niet vacuüm? Als je een stuk hebt gereden en hij slaat af, en je draait dan de tankdop af. En je hoort dan een aanzuigend geluid dan trekt je tank vacuüm
Ja dat doet hij idd, heb ik al eens gemerkt effe terug. Is dat niet normaal?
 
Laat even je tank voor wat hij is trek je benzineslang bij de carburateur los hang deze in een emmer en draai de benzinekraan maar eens los je zal zien dat er na een paar tellen vrijwel geen benzine meer uit komt.
Draai zonder de benzinekraan aan te raken de tankdop maar los en de benzine gaat weer stromen.
Is dit zo dan een klein gaatje (1mm) geheel door de dop boren en je probleem is opgelost.
gert