Tombo schreef:Dus jij kan ons nu vertellen dat je condesator kapot is of nog werkt
Op het eerste zicht zie ik geen vonken bij de contactpunten. Maar als ik nu test of er vonken bij de bougie zijn, zijn deze ook volledig verdwenen
terwijl die daarvoor mooie blauwe vonken had bij de bougie. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
Heb ook vandaag naar iemand gebeld die condensator heeft liggen, maar hij ging me terugbellen als
hij ze gevonden heeft.
Tombo schreef:Dus jij kan ons nu vertellen dat je condesator kapot is of nog werkt
Op het eerste zicht zie ik geen vonken bij de contactpunten. Maar als ik nu test of er vonken bij de bougie zijn, zijn deze ook volledig verdwenen terwijl die daarvoor mooie blauwe vonken had bij de bougie. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Heb ook vandaag naar iemand gebeld die condensator heeft liggen, maar hij ging me terugbellen als hij ze gevonden heeft.
Kijk eens of de contactpuntjes niet ingevreten zijn, zoja ga je er eens met een schuurpapiertje door
Op het eerste zicht zie ik geen vonken bij de contactpunten. Maar als ik nu test of er vonken bij de bougie zijn, zijn deze ook volledig verdwenen terwijl die daarvoor mooie blauwe vonken had bij de bougie. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Heb ook vandaag naar iemand gebeld die condensator heeft liggen, maar hij ging me terugbellen als hij ze gevonden heeft.
Kijk eens of de contactpuntjes niet ingevreten zijn, zoja ga je er eens met een schuurpapiertje door
Puntjes zijn op het eerste zicht niet ingebrand ofzo, ben er ook al met een schuurpapier over geweest.
Ondertussen nieuwe condensator geplaatst met resultaat, maar na nog geen 2km begon het weer met stotteren. Ondertussen heb ik zelf niets meer van vonken aan de bougie.
Vandaag grondplaat eraf gehaald, spoelen zijn volgens mij nog in orde.
Maar vroeg me wel af of het uitmaakt op welke plek je de kabels van de spoelen op de condensator soldeerd?
Vandaag grondplaat eraf gehaald, spoelen zijn volgens mij nog in orde. Maar vroeg me wel af of het uitmaakt op welke plek je de kabels van de spoelen op de condensator soldeerd?
aan de buitenkant kun je meestal niet zien of een spoel
stuk is deze zul je moeten door meten
Vandaag grondplaat eraf gehaald, spoelen zijn volgens mij nog in orde. Maar vroeg me wel af of het uitmaakt op welke plek je de kabels van de spoelen op de condensator soldeerd?
aan de buitenkant kun je meestal niet zien of een spoel stuk is deze zul je moeten door meten
Hoe kun je deze juist meten, heb dit al opgezocht met zoekfunctie maar werd daar niet veel wijzer uit