Het grote kleine vragen topic v2.0
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1984
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 03 feb 2007, 21:19
Ik rij nu met deze set-up;
Bloktype: 2RU
Inhoud: 60cc
Cylindertype: 60cc eurocilindro (aluminium)
Cylinderkop: zelf hd-kop van gemaakt
Carburateur: 16 mm mikuni
Sproeiermaat: 150
Klepsoort of schijf: snelle schijf
Uitlaat: origineel snelle (met schuine achterkant)
Luchtfiltertype: gwoon origineel
Ontsteking: origineel
Bougietype: B9HS
Vertanding: 13/44
Snelheid: +- 80 km/u
Ik vraag me af of ik niet beter een B8HS erin kan doen???? heb net ff bij de uitleg van 'bougie aflezen' gekeken en ik denk dat die van mij te koud is aan de plaatjes te zien.
Ik rij dagelijks 17 km na school en terug meestal in een tempo van 50 km/u verder alleen soms beetje hard optrekken
Bloktype: 2RU
Inhoud: 60cc
Cylindertype: 60cc eurocilindro (aluminium)
Cylinderkop: zelf hd-kop van gemaakt
Carburateur: 16 mm mikuni
Sproeiermaat: 150
Klepsoort of schijf: snelle schijf
Uitlaat: origineel snelle (met schuine achterkant)
Luchtfiltertype: gwoon origineel
Ontsteking: origineel
Bougietype: B9HS
Vertanding: 13/44
Snelheid: +- 80 km/u
Ik vraag me af of ik niet beter een B8HS erin kan doen???? heb net ff bij de uitleg van 'bougie aflezen' gekeken en ik denk dat die van mij te koud is aan de plaatjes te zien.
Ik rij dagelijks 17 km na school en terug meestal in een tempo van 50 km/u verder alleen soms beetje hard optrekken
Laatst gewijzigd door Andries op 18 mar 2008, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 1500km gereden
- Berichten: 1984
- Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
- Locatie: Tuitjenhorn
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
-
- 7500km gereden
- Berichten: 9209
- Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12