Laars schreef:Heb zojuist contact gehad met de man die de fs1 zowel in nederland en engeland mogelijk heeft gemaakt Namelijk Ludy Beumer Als zijn gezondheid het toelaat zal hij op zaterdagmorgen aanwezig zijn om een praatje te maken met de eigenaren van zijn "kinderen" Voor diegene die met hem en de brommer op de foto wilt bestaat dus ook de mogelijkheid. Geef deze godfather alle eer voor de grondlegging van onze hobby
Ludy beumer daar had ik graag eens mee gepraat maar ja momenteel is het nog bijna te vermoeiend om ergens op visite te gaan laat staan een ritje naar Limburg.
maar wie weet misschien een andere keer.
Pa_Tombo schreef:LET OP. Voor degene die naar limburg volgend weekend Komen vanuit het noorden via de A73. Deze is volgend weekend zaterdag en zondag Afgesloten tussen Venray en Venlo. Houd hier rekening mee.(extra reistijd).
Even een niet onbelangrijke aanvulling.
De tunnels bij Swalmen en Roermond (beide op de A73) zullen in dat weekend
afgesloten zijn in beide richtingen.
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Op A73 bij afslag Venray (afslag 9) richting Deurne rijden
na +/- 8 km op rotonde links naar Ysselsteyn de middenpeelweg op.
Deze helemaal door rijden, na +/- 20 km rotonde rechtsaf
de Napoleonsbaan op richting Kessel deze weg,
helemaal doorrijden tot Ittervoort, daar de A2 op richting
Maasbracht, dan tomtom weer verder gebruiken
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Hi all ! its not long away now ! we will be seeing you all very soon
Please can someone remind me of the full campsite name and address please.
Also Andy ( Looey) has asked if there is any power hook up available, no worries if not , the majority of us dont bother , he has just asked is it available if he wanted it.
NAT 666 schreef:Hi all ! its not long away now ! we will be seeing you all very soon
Please can someone remind me of the full campsite name and address please.
Also Andy ( Looey) has asked if there is any power hook up available, no worries if not , the majority of us dont bother , he has just asked is it available if he wanted it.
The campingsite has a lot of power hook-ups.
I remember the said 6A and 10A
Cant wait to see all you guys
BTW: We aal gonna be famous....
The only dutch magazine of oldtimer mopeds will make an interview of our meeting
The reporter and fotographer will be at site on Friday noon