ik kies ----oorlog en geouwehoer topic-----
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- Tombo
- 17500km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
Jeti schreef:Maarten, misschien is deze dame wel iets voor jou (die vegan dan)
http://player.omroep.nl/?aflid=10168983
Maar besef wel dat ze geen worst eet he
En ze vindt brommer rijden beter dan vlees eten!
En ze woont op een boerderij-achtig (grote schuur erbij??)
-
- 7500km gereden
Jeti schreef:Jeti schreef:Maarten, misschien is deze dame wel iets voor jou (die vegan dan)
http://player.omroep.nl/?aflid=10168983
Maar besef wel dat ze geen worst eet he
En ze vindt brommer rijden beter dan vlees eten!
En ze woont op een boerderij-achtig (grote schuur erbij??)
ik kan hier amper video zien dood downloadlimiet enzo
hoe ziet ze eruit?

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
Jeti schreef:Fyer schreef:Edwin!! toen een keer op de bieravond bij mitchel hadden jullie Wodka + Fisherman friends hoeveel van die pakjes fishermanfriends moesten er nou in?
3 pakjes: FISHU![]()
En schudden als teambuilding he!
Ik heb zojuist een krat bier en een fles wijn gehaald, dus ik kom de avond wel door waar dan ook.
da team building schudden gaat hem niet worden want maakt hem alvast voor morgen! dus dan kan die nachtje goed smaak krijgen

-
- 7500km gereden
Axel schreef:Ik vrees het ergste voor morgennacht. Moet dan met een halfdronken hoofd, een krat bier achterop de fiets, slingerend over beijzelde dijkweggetjes mn weg naar een feestje zien te vinden
als je je bier bij hebt kan je toch overal feesten, waar je ook crasht

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Yamaha rd50m schreef:Axel schreef:Ik vrees het ergste voor morgennacht. Moet dan met een halfdronken hoofd, een krat bier achterop de fiets, slingerend over beijzelde dijkweggetjes mn weg naar een feestje zien te vinden
True, maar als je daar ligt met een gebroken been/arm ist toch wat minder fijn.
Wat is het leven toch ook zwaar

-
- 7500km gereden
Axel schreef:Yamaha rd50m schreef:Axel schreef:Ik vrees het ergste voor morgennacht. Moet dan met een halfdronken hoofd, een krat bier achterop de fiets, slingerend over beijzelde dijkweggetjes mn weg naar een feestje zien te vinden
dat merk je echt niet mer met al dat bier

Yamaha rd50m schreef:Axel schreef:Yamaha rd50m schreef:Axel schreef:Ik vrees het ergste voor morgennacht. Moet dan met een halfdronken hoofd, een krat bier achterop de fiets, slingerend over beijzelde dijkweggetjes mn weg naar een feestje zien te vinden
Haha, dat heb ik meerdere keren ondervonden, zat ik de volgende ochtend weer met bloedvlekken aan de deur en in mn bed

-
- 7500km gereden
Axel schreef:Yamaha rd50m schreef:Axel schreef:Yamaha rd50m schreef:Axel schreef:Ik vrees het ergste voor morgennacht. Moet dan met een halfdronken hoofd, een krat bier achterop de fiets, slingerend over beijzelde dijkweggetjes mn weg naar een feestje zien te vinden
Haha, dat heb ik meerdere keren ondervonden, zat ik de volgende ochtend weer met bloedvlekken aan de deur en in mn bed
héhé, dat ken ik.
ik ben altijd blij dat ik de kou nietmeer voel dan