Bumblebee schreef:Ik vind het soms wel fijn om vroeg op te staan, heb je nog wat aan je dag en lekker met een bakkie leut achter de pc jullie gezwam lezen bevalt mij prima , zal wel met de leeftijd te maken hebben denk ik.
nee hoor bij mij werkt dat zo ook het best hahaha en ik ben een stukje minder oud ik moet iedere dag vroeg op ivm met jonge blagen hahaha maar omdat dat gelijk zo druk is was ik vanmorgen al om 06:00 op.
heerlijke wandeling met de hond gemaakt en daarna ook fs1 forum gekeken met een bakkie leut hahaha totdat de kids wakker werden.
Bumblebee schreef:Ik vind het soms wel fijn om vroeg op te staan, heb je nog wat aan je dag en lekker met een bakkie leut achter de pc jullie gezwam lezen bevalt mij prima , zal wel met de leeftijd te maken hebben denk ik.
In de week ben ik ook altijd vroeg op, in het weekend blijf ik wel es liggen tot 10uur.
Dat weet ik zo net nog niet haha afgelopen zomer toch heel wat avondjes
in de garage doorgebracht en met een lekker vervrissend drankje en een muziekje op de achtergrond beviel dat eigenlijk prima. zoooomer kom snel ik mis je hahahahahaha
clamdxp schreef:Dat weet ik zo net nog niet haha afgelopen zomer toch heel wat avondjes in de garage doorgebracht en met een lekker vervrissend drankje en een muziekje op de achtergrond beviel dat eigenlijk prima. zoooomer kom snel ik mis je hahahahahaha
De zomer is wel de winter niet! In de zomer kan je dag en nacht sleutelen!
Maar over de middag zit je dan op het terras met een koel drankje!
clamdxp schreef:Dat weet ik zo net nog niet haha afgelopen zomer toch heel wat avondjes in de garage doorgebracht en met een lekker vervrissend drankje en een muziekje op de achtergrond beviel dat eigenlijk prima. zoooomer kom snel ik mis je hahahahahaha
De zomer is wel de winter niet! In de zomer kan je dag en nacht sleutelen!
Maar over de middag zit je dan op het terras met een koel drankje!
Nou, in Zwitserland wordt ook behoorlijk ge-ijshockeyed (verbaasde mij ook eigenlijk)!
Nee, niet veel bodychecks geincasseerd, maar hij kon het natuurlijk veeeeeeel beter
Die canadezen worden geboren met een ijshockeystick.
Ja zwitserland kan er ook wat van, maar die canadezen en amerikanen zijn fysiek wel wat sterker denk ik.