Yamaha rd50m schreef:hoe incompleet is die? hij moet een andere hebbe want heeft accident gehad, dus alles wat scheef kan staat staat volgens mij ook scheef...
Valt het niet te fixxen door bijv. de bouten waarmee je 't T-stuk aan de poten zit weer opnieuw aan te draaien?
Yamaha rd50m schreef:hoe incompleet is die? hij moet een andere hebbe want heeft accident gehad, dus alles wat scheef kan staat staat volgens mij ook scheef...
Ik heb hier liggen, onderpoten, binnenpoten en een t-stuk en wielen.
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Hier nog mensen met wilde verhalen over het weekend ofzo?
Ik hoorde dat er iets van een kaarten koop crash was voor lowlands?
En zijn er hier mensen die wel een naar rock werchten (of hoe je dat ook moet schrijven) geweest?
Twowheeler schreef:Hier nog mensen met wilde verhalen over het weekend ofzo? Ik hoorde dat er iets van een kaarten koop crash was voor lowlands? En zijn er hier mensen die wel een naar rock werchten (of hoe je dat ook moet schrijven) geweest?
wilde verhalen zat weeral
en ik denk dat elke belg op het forum wel al es op rock werchter geweest is,
persoonlijk vind ik het te groot daar, en véél te commercieel
Twowheeler schreef:Hier nog mensen met wilde verhalen over het weekend ofzo? Ik hoorde dat er iets van een kaarten koop crash was voor lowlands? En zijn er hier mensen die wel een naar rock werchten (of hoe je dat ook moet schrijven) geweest?
wilde verhalen zat weeral
en ik denk dat elke belg op het forum wel al es op rock werchter geweest is, persoonlijk vind ik het te groot daar, en véél te commercieel
hmm, ik wil misschien ook naar lowlands.
maar die kleine concerten zijn bijna altijd leuker ja en op 10 juni ofzo spelen them crooked vultures in de hmh